خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد جام کرکین - روسیه؛

آزادکاران ایران صاحب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۸۱

تیم منتخب ایران که با ۸ آزادکار در این رقابت‌های بین‌المللی شرکت کرده بود در وزن‌های ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم نماینده‌ای نداشت.

در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌آزاد جام دیمیتری کرکین که روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه با حضور کشتی‌گیرانی از ۱۳ کشور دنیا در یاکوتسک روسیه برگزار شد تیم منتخب ایران صاحب یک مدال‌طلا، یک مدال‌نقره و دو مدال‌برنز شد.

به گزارش ایلنا، محمد طلایی سرمربی تیم اعزامی گفت: در روز دوم این رقابت‌ها پویا رحمانی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و امین طاهری در همین وزن پنجم شد. عباس دباغی در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین دیروز، امیر محمدی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال‌طلا دست یافت و یونس سرمستی در وزن ۵۷ کیلوگرم و حسین شهبازی در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال‌برنز شدند. محمدرضا سرگو در وزن ۶۵ کیلوگرم پنجم شد و رضا مظفری در وزن ۷۴ کیلوگرم از دور مسابقات حذف شد.

تیم‌منتخب‌ایران که با ۸ آزادکار در این رقابت‌های بین‌المللی شرکت کرده بود در وزن‌های ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم نماینده‌ای نداشت. تیم‌های ایران، روسیه، گرجستان، قزاقستان، مغولستان، مجارستان، اوکراین، مقدونیه، لیتوانی، قرقیزستان، ترکیه، لهستان و بلغارستان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز