خبرگزاری کار ایران

امیدوارم سوریان در دنیا رکوردشکنی کند؛

رضایی: کشتی‌فرنگی در اوج‌بحران قهرمان‌جهان شد / برای اینچئون ۶ تغییر خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۷۱

یک تیم از جنگ برگشته را ۱۰ روزه باید برای یک‌جنگ جدید آماده کنیم. ریکاوری بدنی و روحی بچه‌ها خیلی مهم است و باید با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تیم ملی کشتی‌آزاد در مسابقات‌جهانی ازبکستان نتایج خوبی کسب کرد.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی ازبکستان نتایج خوبی کسب کرد. درست است که مدال طلا نگرفتیم، اما حداقل باید ۲ مدال طلا می‌گرفتیم. در مجموع از ۸ وزن ۵ مدال گرفتیم که خوب بود چون برخی از بچه‌ها برای اولین بار بود در تیم ملی حاضر بودند. ما شانه به شانه روس‌ها حرکت می‌کنیم و توقع بیشتری از بچه‌ها داشتیم، اما در مجموع با توجه به اتفاقاتی که در مسابقات جهانی افتاد نتایج بدی نبود.

وی در مورد عملکرد کشتی‌فرنگی در این رقابت‌ها گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این مسابقات قهرمان شد که این قهرمانی را به جامعه کشتی و به خصوص به فرنگی‌‌کاران تبریک می‌گویم. تیم فرنگی ما به هم ریخته و متشنج بود که با همبستگی کادر سرپرستی و کادر فنی و تلاش مربیان کشتی‌گیران یک تیم بحران‌زده برای اولین بار به این موفقیت بزرگ دست یافت.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد رکوردشکنی حمید سوریان اظهار داشت: سوریان با این مدالی که گرفت پرافتخارترین کشتی‌گیر کشورمان شد. سوریان جدا از اینکه قهرمان بزرگی است، یک لیدر بزرگ هم برای تیم ملی است که این افتخار بزرگ را به خودش، خانواده‌اش و کشتی ایران تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله روزی در دنیا این رکورد را بشکند که به نظرم توانایی آن را دارد.

رضایی در پایان گفت: ما برای حضور در اینچئون در ۳ وزن آزاد و ۳ وزن فرنگی تغییرات داریم. کار سختی در پیش‌ داریم چون یک تیم از جنگ برگشته را ۱۰ روزه باید برای یک‌جنگ جدید آماده کنیم. ریکاوری بدنی و روحی بچه‌ها خیلی مهم است و باید با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. هر چند کار بسیار سختی داریم، اما کادر سرپرستی و فنی تلاش می‌کنند بهترین نتایج را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز