خبرگزاری کار ایران

با هزینه‌شخصی قهرمان‌جهان شدیم؛

حقیقت‌‌دوست: به ورزش پیشکسوتان توجه شود / جایگاه کشتی‌ایران قهرمانی‌المپیک است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۲۳

کشتی‌ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و جایگاه کشتی‌ایران، قهرمانی‌‌المپیک است و در صورتی که به این رشته توجه شود می‌توانیم همواره در قله کشتی‌جهان بایستیم.

قهرمان وزن ۶۹ کیلوگرم مسابقات‌کشتی آزاد پیشکسوتان‌جهان در صربستان، توجه به پیشکسوتان را انگیزه و عاملی برای گرایش و علاقه‌مندی‌جوانان به ورزش عنوان کرد و گفت: پرداختن به ورزش هزینه‌های دیگر بخش‌های اجتماع را کاهش خواهد داد.

منصور حقیقت‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در خصوص مسابقات‌جهانی کشتی‌آزاد پیشکسوتان در صربستان گفت: این مسابقات در ۷ رده سنی و با حضور ۵۳ کشور دنیا برگزار شد و در شرایطی که مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، تیم کشورمان مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کشتی‌گیر ۴۶ ساله شیرازی کشورمان اضافه کرد: ما با هزینه خودمان در این مسابقات شرکت کردیم و قهرمان جهان شدیم و امیدوارم در سال‌های آینده با حمایت‌های فدراسیون کشتی بتوانیم حضور قدرتمندتری در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: کشتی‌ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و جایگاه کشتی‌ایران، قهرمانی‌المپیک است و در صورتی که به این رشته توجه شود و حمایت‌های لازم از آن صورت بگیرد می‌توانیم همواره در مسابقات المپیک و جهانی بر قله کشتی جهان بایستیم.

حقیقت‌دوست با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در مسابقات جهانی شرکت کرده، گفت: تصور نمی‌کردم مسابقات جهانی پیشکسوتان از چنین سطح بالایی برخوردار باشد و در وزن ۶۹ کیلو حریفان سرسختی داشتم که با غلبه بر تمامی آنها مدال طلای جهانی را بدست آوردم.

وی در ادامه از مسئولان فدراسیون کشتی خواست تا با توجه بیشتر به قدیمی‌های این رشته شرایطی را فراهم کنند تا این سرمایه‌های کشتی بتوانند تجربیات خود را در اختیار نسل‌جوان و آینده ورزش کشور قرار دهند.

این کشتی‌گیر پیشکسوت کشورمان در پایان از حمایت‌های شهریاری مدیرعامل بانک صادرات‌فارس در اعزام تیم پیشکسوتان به رقابت‌های جهانی صربستان تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز