خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا - باکو؛

لشگری به نقره قناعت کرد؛ رضایی برنز گرفت / حذف قمی و سرمستی!

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۰۸

رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف امروز(جمعه) با حضور ۴ نماینده کشورمان در شهر باکو کشور آذربایجان برگزار شد.

احسان لشگری و مرتضی رضایی به مدال نقره و برنز اوزان ۸۶ و ۷۴ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا درباکو رسیدند.

به گزارش ایلنا، رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف امروز(جمعه) با حضور ۴ نماینده کشورمان در شهر باکو کشور آذربایجان برگزار شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم: احسان لشگری در دور نخست با نتیجه ۱۱-۶ از سد سباستین جزیرزانسکی از لهستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ – یک از سد ابراهیم یوسبوف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. لشگری در این مرحله نیز با نتیجه ۸-۶ الکساندر گوستیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل شامیل کودیا ماگمداف از روسیه ۲ - صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مرتضی رضایی در دور اول با نتیجه ۷ - صفر آندرزج سوکالسکی از لهستان را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه ۶-۳ از سد اشرف علی اف ازآذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه ۶-۳ مغلوب جبرئیل حسن اف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه ۷ - صفر از سد گامید دژالیلوف از تاجیکستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹-۷ مغلوب رستم آمپار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، سرمستی حذف شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عبداله قمی در دور نخست با نتیجه ۵-۳ مغلوب آلن زاسایف از اوکراین شد و با توجه شکست این کشتی گیر در دور بعد، قمی از دور رقابت ها کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز