خبرگزاری کار ایران

کشتی جایزه بزرگ باشگاههای کشور؛

دومین مرحله پیکارها در تهران برگزار می شود / آئین نامه قبلی اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۶۴

دومین مرحله مسابقات کشتی آزاد و فرنگی فصلی باشگاههای کشور طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ مرداد ماه در تهران و با شرایط و مقررات قید شده در دستورالعمل اصلاحی ۱۲ تیر ماه فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد.

دومین مرحله رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور در حالی اواخر مرداد ماه برگزار می شود که آئین نامه این مسابقات با توجه به نقاط ضعف و قوت مرحله اول با اصلاحیه همراه شده است.

به گزارش ایلنا، دومین مرحله مسابقات کشتی آزاد و فرنگی فصلی باشگاههای کشور طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ مرداد ماه در تهران و با شرایط و مقررات قید شده در دستورالعمل اصلاحی ۱۲ تیر ماه فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد.

از جمله موارد اصلاحی مرحله دوم این مسابقات می توان به ارفاق وزن اشاره کرد که گفته می شود ارفاق وزن برای کشتی گیرانی که در وزن خودشان براساس رنکینگ کشتی بگیرند ۴ کیلو و برای کشتی گیرانی که در یک وزن پائین تر کشتی بگیرند ۲ کیلو خواهد بود. ضمن اینکه هر تیم می تواند از ۲ کشتی گیر ذخیره زیر ۲۱ سال خارج از رنکینگ استفاده کند.

بر این اساس، مبنای امتیازبندی تیم ها براساس بخشنامه و دستورالعمل قبلی در تاریخ ۳۱ فروردین ماه امسال خواهد بود و هر تیم می تواند درصورت عدم استفاده از کشتی گیر خارجی از یک کشتی گیر خارج از رنکینگ بدون لحاظ سقف سنی بهره گیرد. حداکثر تعداد کشتی گیران ملی پوش(برمبنای آخرین رقابتهای المپیک و جهانی) و کشتی گیران خارجی(دارای سابقه حضور در رقابتهای جهانی، المپیک و یا قاره ای سال گذشته در رده های سنی بزرگسالان و یا جوانان) معرفی شده از سوی هر باشگاه و در هر دوره در مجموع سه کشتی گیر خواهد بود.

بنابر این گزارش کشتی گیران در هر وزنی که وزن کشی کنند فقط مجاز به شرکت در همان وزن هستند و رده بندی انفرادی براساس نتایج کشتی گیران هر وزن اعلام خواهد شد.

ضمنا طبق اصلاحیه رقابت های مرحله دوم، به نفرات اول تا سوم هر وزن باتوجه به نتایج انفرادی حکم و به تیم های اول تا سوم نیزکاپ قهرمانی و حکم اهداء خواهد شد. حداکثر امتیاز حاصل از انتخاب کشتی گیران طبق جدول مسابقات، برای هر باشگاه در هر دوره، معادل ۳۰۰ امتیاز است.

در ادامه باید به مبالغ ورودیه تیماه نیز اشاره کرد که طبق اصلاحیه جدید، مبلغ ورودیه هر تیم به رقابت های باشگاهی در کشتی آزاد ۳۰ میلیون تومان و در کشتی فرنگی ۲۰ میلیون تومان خواهد بود. ضمنا باشگاههایی که برای مرتبه دوم در این دوره از رقابت های شرکت می کنند، مشمول ۱۰ درصد تخفیف مبلغ ورودیه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز