خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جوانان آسیا - مغولستان؛

یزدانی به فینال رسید / ۵ نماینده ایران در نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۱۶

یک آزادکار کشورمان به فینال رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا راه یافت و پنج کشتی گیر دیگر در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

حسن یزدانی به دیدار فینال وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا راه یافت و پنج کشتی گیر دیگر در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

به گزارش ایلنا، رقابت های ۶ وزن باقی مانده کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز(یکشنبه) در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است که طی آن نتایج زیر برای کشتی گیران کشورمان بدست آمد:

در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۱۱-۳ ذاکر منصور اف از ازبکستان را شکست داد وی در دور بعد زانابازار زاندانبود از مغولستان را با نتیجه ۱۰ – ۵ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله به مصاف ولادمیر کودریان از قزاقستان می رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آشیش از هند را ۸ بر صفر شکست داد وی در دور بعد برای حضور در دیدار فینال به مصاف یوشی ساکاموتو از ژاپن می رود.

در وزن ۶۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۸ – ۸ از سد اورازیلوف از ترکمنستان گذشت وی در دور بعد نیز با ضربه فنی(۱۰ – صفر) الیاس ژومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار یوهی فوجینامی از ژاپن است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا مظفری در دور نخست با نتیجه ۷-۱ الکساندر گلتسمان از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۲ - ۱ هانگ سان دو از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله وینود از هند است.

در وزن ۸۴ کیلوگرم مجتبی گلیج پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر نیامبایار باتار از مغولستان را پشت سر گذاشت وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف بهادر کادیروف از تاجیکستان می رود.

در وزن ۹۶ کیلوگرم پدارم جمشیدی در دور نخست یوسوکه یوشیکاوا از ژاپن را با نتیجه ۱۲ – ۱ شکست داد وی در دور بعد برای حضور در دیدار فینال به مصاف مدت رایسوف از قزاقستان می رود.

تیم کشتی آزاد کشورمان تاکنون در این رقابت ها به دو مدال طلا دست یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز