خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کشتی آزاد - امریکا؛

امریکایی ها سوم شدند / رده بندی سوم تا دهم مسابقات

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۸۸

در روز پایانی رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد که در لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، تیم‌های دوم تا پنجم دو گروه به مصاف هم رفتند تا تیم‌های سوم تا دهم مشخص شوند.

تیم‌های آمریکا، مغولستان، هند، ترکیه و ژاپن در رده‌های سوم تا هشتم جام جهانی کشتی آزاد آمریکا قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، ‌ در روز پایانی رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد که در لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، تیم‌های دوم تا پنجم دو گروه به مصاف هم رفتند تا تیم‌های سوم تا دهم مشخص شوند.

در دیدار رده بندی این مسابقات آمریکا میزبان مسابقات با نتیجه ۷ بر یک از سد اوکراین گذشت و به مقام سوم رسید. در یکی از مهمترین مسابقات این دیدار فاستر از آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم ابراگیم آلداتوف قهرمان جهان از اوکراین را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد.

مغولستان هند را ۵ بر ۳ شکست داد و به مقام پنجم رسید. ترکیه و ژاپن که در گروه خود چهارم شده بودند، مقابل هم صف آرایی کردند که ترکیه ۶-۲ حریف آسیایی خود را از پیش رو برداشت و در مکان هفتم قرار گرفت.

تیم‌های گرجستان و ارمنستان نیز برای کسب عنوان نهمی دیدار کردند که حاصل کار تساوی ۴ - ۴ بود، اما گرجستان به دلیل امتیاز مثبت بیشتر به مقام نهم رسید.

رده‌بندی پایانی جام جهانی کشتی آزاد
فینال: ایران - روسیه
سوم: آمریکا
چهارم: اوکراین
پنجم: ‌ مغولستان
ششم: هند
هفتم: ترکیه
هشتم: ژاپن
نهم: گرجستان
دهم: ارمنستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز