خبرگزاری کار ایران

مدیریت فدراسیون و امور فنی با هم تداخل دارد؛

کاوه: مسائل شخصی باعثکناره‌گیری‌ام از تیم ملی شد / با خادم مشکل نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۲۶

رسول خادم اصرار داشتند همچنان کنار تیم بمانم و تیم ملی را در سفر به آمریکا همراهی کنم اما ترجیح دادم با توجه به مشکلاتی که داشتم در خدمت تیم ملی نباشم.

مربی مستعفی تیم ملی کشتی آزاد کشور مان مسائل شخصی را علت کناره گیری خود از تیم ملی عنوان کرد و در عین حال تاکید کرد هیچ مشکلی با رسول خادم نداشتم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به مشغله ای که در لیگ کشتی با تیم ثامن الحجج سبزوار داشتم و برخی کارهای شخصی ترجیح دادم بعد ازجلسه ای که با رسول خادم داشتم از تیم ملی کناره گیری کنم.

وی ادامه داد: البته رسول خادم اصرار داشتند همچنان کنار تیم بمانم و تیم ملی را در سفر به آمریکا همراهی کنم اما ترجیح دادم با توجه به مشکلاتی که داشتم در خدمت تیم ملی نباشم.

وی در خصوص این که آیا حضور رسول خادم در راس کادر فنی تیم ملی باعثکناره گیری وی شده، گفت: نه چنین چیزی نبوده، البته مسئولیت همزمان ریاست فدراسیون و مسئولیت فنی تیم ملی دو وظیفه جدا و سنگین است و اداره این دو مجموعه توسط یک نفر چندان ساده نیست.

وی تاکید کرد: فدراسیون کشتی مشکلات خاص خودش را دارد و نیاز است تا یک نفر به طور تمام وقت پیگیر بدهی‌ها و برنامه‌ریزی برای تیم‌های ملی باشد. از سوی دیگر مربیگری در حوزه‌های فنی نیاز به تفکرات جدید، آنالیز کشتی‌گیران، برنامه‌ریزی تمرینات و تدارک تیم دارد که رسیدگی همزمان به این دو کار بسیار سخت و طاقت فرساست. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این دو بخش به صورت مجزا به فعالیت خودش ادامه دهد.

کاوه با بیان اینکه برای هر کسی افتخار است در خدمت تیم ملی باشد، اظهار داشت: امیدوارم شرایط و بستری فراهم شود که بتوانم دوباره به تیم ملی کمک کنم چراکه زندگی من با کشتی عجین شده است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم خلاء من در تیم ملی محسوس نباشد و با حضور سایر مربیان تیم ملی کشتی آزاد روزهای پرافتخاری پیش رو داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز