خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر کشتی‌آزاد – جام ولایت؛

چند کشتی‌گیر خارجی در آستانه حضور در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۱

تیم‌ها تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند با دریافت رضایت‌نامه کشور مبداء و فیلا و پرداخت هزینه‌های مربوطه کشتی‌گیران خارجی خود را جذب کنند.

در حالیکه فرصت نقل و انتقالات رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد امروز به پایان می‌رسد، چند کشتی‌گیر روس در صف انتظار برای حضور در این رقابت‌ها هستند.

به گزارش ایلنا، مسئولان تیم استیل‌آذین ایرانیان که دنیس چارگوش و عبدالسلام گادیسوف را جذب کرده‌اند، با الیاس بیک بالاتوف کشتی‌گیر داغستانی وزن ۶۶ کیلوگرم، تیم روسیه و قهرمان اروپا برای حضور در این تیم به توافق رسیده‌اند.

همچنین مسئولان تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار نیز با حاجی مراد گاتسالوف قهرمان روس جهان در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به توافق نهایی رسیده‌اند. این تیم پیش از بخان گوی‌گریف و ماگمود قربان علی‌یف روس را نیز جذب کرده است.

تیم‌های دیگر از جمله خونه به خونه بابل و ثامن مشهد نیز در حال مذاکره با چند کشتی‌گیر از کشورهای مشترک المنافع هستند و به هر صورت تیم‌ها تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند با دریافت رضایت‌نامه کشور مبداء و فیلا و پرداخت هزینه‌های مربوطه کشتی‌گیران خارجی خود را جذب کنند.

تیم‌های حاضر در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد می‌توانند با ۳ کشتی‌گیر خارجی قرارداد امضاء کنند و از ۲ نفر از آنها در ترکیب خود برای هر مسابقه استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز