خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد؛

تدابیر لازم برای زندان‌های زرند و راور در شرایط بحران/ نوسازی دادگستری شهرستان زرند نوسازی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۰۸

رئیس کل دادگستری استان کرمان باتفاق هیئت قضایی از مناطق و روستاهای زلزله زده هجدک، هنک، گورک، هرجند، گروک و گزک درشهرستان راور و زرند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری کرمان در بازدید 5 ساعته از حوزه های قضایی ، مناطق و روستاهای زلزله زده هجدک،هنک،گورک،هرجند،گروک و گزک درشهرستان راور و زرند اظهارداشت: زندان‌ها آسیبی ندیده است و مشکل جدی وجود ندارد، برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی براثر وقوع زلزله شدیدتر تدابیرلازم اتخاذ شده است.

وی با تاکید براینکه درمناطق زلزله زده مشکلات امنیتی وجود ندارد گفت: تدابیر لازم  در شرایط بحران برای زندان های شهرستان زرند و راور اندیشیده شده است که در صورت لزوم زندانیان به مکان امن که سازه های مقاوم داشته باشد منتقل می شوند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: دادگستری شهرستان زرند در زلزله‌های اخیر صدماتی دیده و مشکلاتی ایجاد شده است در جلسه اخیر ستاد بحران مطرح شده است که دادگستری زرند نوسازی و ساختمانی متناسب با نیاز این شهرستان و مقاوم در مقابله زلزله احداث شود.

وی با اشاره به  اینکه در این راستا 7 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در‌نظر گرفته شده است گفت: متاسفانه  تا کنون حدود 800 میلیون تومان تخصیص داده شده است .

به گفته موحدی از ساختمان جدید دادسرای زرند بازدید بعمل آمد که  50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیازمند اعتبار است .

 رئیس کل دادگستری استان کرمان درخصوص انتقال زندانیان در شرایط بحران نیز گفت:  در شورای تامین مکان امن برای انتقال زندانیان مشخص که در صورت لزوم مجموعه به آن مکان منتقل خواهند شد، ضروری است در محوطه زندان سوله مقاوم با امکانات لازم ساخته شود که در شرایط بحرانی بتوان برای نگهداری زندانیان از آن استفاده کرد، درزندان کرمان نیز لازم است تدابیر جدی تر اتخاذ شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز