خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی برق کرمان عنوان کرد ؛

افزایش بهره‌وری در محیط کار با اجرای نظام آراستگی

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۲۸۶

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: پروژه نظام آراستگی محیط کار ، نقش مهمی در افزایش بهره‌وری سازمان خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، خواجه پور اظهار داشت: پروژه نظام آراستگی محیط کار با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری و رعایت نظم و انضباط در محیط کار با پشتیبانی مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال اجرا شد. 
وی با بیان اینکه این پروژه از مرداد ماه سال گذشته آغاز شده است افزود: در فاز اول، این پروژه در امورهای برق شرق، غرب، نواحی برق کرمان، چترود، اتفاقات و ستاد شرکت انجام شد.

خواجه پور با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود نیز گفت: این پروژه با کاهش هزینه‌ها، رعایت نظم و انضباط محیط کار در افزایش بهره‌وری شرکت موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با همدلی و همراهی همکاران قطعا خواهیم توانست کارها و فعالیت‌های روزانه را به بهترین شکل انجام داده تا بیشترین بازده را داشته باشیم.

معاون منابع انسانی در ادامه نیز با اشاره به برنامه استراتژیک شرکت و افزایش بهره‌وری گفت: این پروژه در بهره‌وری سازمان و ارتقاء آن موثر بوده، چرا که گام اول در بهره‌وری رعایت نظم و انضباط در کار است. 

خواجه پور  با بیان اینکه کایزن به معنای بهبود مستمر و مداوم است، افزود: این بهبودها در این پروژه بایستی با هزینه کم و خلاقیت و نوآوری کارکنان انجام گیرد.

وی از استقبال گسترده و مشارکت همکاران شرکت توزیع نیروی‌ برق شمال در این پروژه خبرداد و گفت: با توجه به شناختی که از توانایی و استعداد همکاران دارم قطعا نتایج حائز اهمیتی را در این پروژه شاهد خواهیم بود.

خواجه‌پور ادامه داد:اموال و وسایلی که در امورها، بخش‌های مختلف مازاد تشخیص داده می‌شوند در صورت قابل استفاده بودن در همان امور بین کارکنان جابهجا شده و درصورت مازاد بودن به انبار ستاد عودت داده شده و در جاهای دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به اینکه در این پروژه با خلاقیت و نوآوری تیم همراهان بهره‌وری انبار مهربانی ایجاد شده است گفت: در این انبار همکاران وسایل و تجهیزات اداری که مازاد شناخته شده‌اند را به آنجا انتقال داده تا دیگر همکاران بتوانند در صورت نیاز از همین تجهیزات و لوازم استفاده کنند. 

خواجه پور  همچنین گفت: همکاری و همدلی و متعهد بودن کارکنان و حمایت‌های مدیران ارشد سازمان می‌تواند موجب پویایی و کارآمدی یک سیستم شود.

معاون منابع انسانی برای استمرار این پروژه نیز گفت: قطعا برای این کار بایستی فرهنگ سازی شود تا همه از مزایای این طرح اطلاع یافته و خود نیز بتوانند در راستای بهبود مستمر در سازمان به عنوان یک نیروی اثربخش گام بردارند.

وی در ادامه با تشکر و قدردانی از مدیرعامل، سرپرستان کارگروه‌ها و سایر همراهان در این پروژه گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک، شاهد افزایش بهره‌وری در شرکت بوده و پروژه نظام آراستگی محیط کار شرکت توزیع نیروی برق شمال، الگوی شایسته‌ای برای افزایش بهره‌وری همه ادارات و ارگان‌های استان به شمار آید. 

سعید افضلی نژاد؛ مدیردفترتوسعه مدیریت وتحول اداری نیز با اشاره به اهمیت  این پروژه در سطح شرکت توزیع نیروی برق شمال گفت: این پروژه در برخی از شرکت‌های توزیع برق وابسته به توانیر اجرا شده و نتایج قابل قبولی از آن کسب شده‌است.

وی با اشاره به قدمت و پیشینه طرح کایزن در ژاپن نیز افزود: با حمایت انجمن صنفی شرکت‌های توزیع نیروی برق  کشور و دعوت از پروفسور فوجیتا  برای حضور در ایران این موضوع با جدیت در کشور کلید خورد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان کرمان  به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است، این طرح نیز با توجه به کاهش هزینه‌ها ونظم وانضباط کاری با  استفاده از امکانات و منابع موجود در یک سازمان، نمونه بارز جهاد اقتصادی است و می‌تواند با نگاه باز و مدبرانه مسئولان و برنامه‌ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی استان  این طرح برای سایر دستگاه‌های دولتی الگو شود. 
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز