خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در بدو ورود به استان کرمان خبر داد:

پیشتازی استان کرمان در عرصه اقتصاد مقاومتی

وزیر کشور با اشاره به انتخاب استان‌های لرستان، آذربایجان شرقی و کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، گفت: استان کرمان در این زمینه پیشتاز است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، عبدالرضا رحمانی فضلی در آغازین لحظات ورود به کرمان افزود: استان کرمان با مدیریت خوب و هماهنگی و همکاری موجود بین نمایندگان مجلس، مدیران اجرایی و ائمه جمعه و جماعات مصمم است که استانی نمونه در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهوری است.

وی با تاکید بر اینکه در استان کرمان کارهای خوبی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده است، ادامه داد: در سفر امروز عملکرد استان کرمان در مسیر اقتصاد مقاومتی را بررسی کرده و از طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز بازدید خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: پیگیری مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های سفر استانی به کرمان است.

رحمانی فضلی در ادامه عمده بار تحقق اقتصاد مقاومتی را بر دوش مردم دانست و اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت مردم در عرصه اقتصاد در تاریخ زرین ایران برگی به نام کرمان در عرصه اقتصاد مقاومتی ثبت شود.

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان، به کرمان سفر کرده است.

حضور در جلسه شورای اداری، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، نشست با فعالان اقتصادی استان و شرکت در گفتگوی ویژه خبری از اهم برنامه‌های سفر دو روزه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استان کرمان خواهد بود.

کد خبر : ۳۸۶۴۳۱