خبرگزاری کار ایران

در سفری دو روزه؛

استاندار کرمان به خراسان شمالی سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۸۳

استاندار کرمان با سفر به خراسان شمالی به مدت دو روز در نشست استانداران منطقه پنج کشور در شهرستان بجنورد شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نشست استانداران منطقه پنج کشور در سال جدید به میزبانی خراسان شمالی و در شهرستان بجنورد به مدت دو روز از ششم تا هشتم خرداد ماه با حضور استانداران کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد برگزار خواهد شد.

نشست استانداران منطقه پنج کشور در قالب دو جلسه نشست تخصصی با محوریت توسعه محور شرق و جلسه ای با حضور روسای اتاق های بازرگانی به منظور بررسی موضوع صادرات و واردات کالا و نحوه تعامل استانداری ها با اتاق بازرگانی و همچنین زمینه های صادرات این استان‌ها به خارج از کشور برگزار می شود.

استاندار خراسان شمالی، موضوع جلسه اصلی نشست استانداران منطقه پنج کشور را، بحث توسعه ترانزیت و راه های ریلی و جاده ای در محور شرق عنوان کرد و افزود: در این نشست تلاش می‌شود مسیرهای توسعه و پیشرفت استان‌ها شناسایی شده و پیشنهادات به دولت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت راه ابلاغ شود.

لازم به ذکر است استاندار سمنان به عنوان مهمان ویژه این نشست استانداران منطقه پنج کشور به میزبانی خراسان شمالی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز