خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای کرمان؛

۱۶۴۲ فقره انشعاب غیر مجاز، تبدیل به مجاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۷۷

با برنامه ریزی های انجام شده، انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرهای استان کرمان کشف و قطع می شوند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۶۴۲ فقره انشعاب غیر مجاز در استان کرمان تبدیل به مجاز شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمد طاهری با اشاره به برنامه جدی شرکت آب و فاضلاب برای جلوگیری از هدر رفتن آب در مناطق مختلف افزود: با برنامه ریزی های انجام شده انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرهای استان کرمان کشف و قطع می شوند.

طاهری با تاکید بر اینکه برای شناسایی و مقابله با انشعابات غیرمجاز، نیازمند کمک و حمایت مردم هستیم، گفت: امیدواریم با تعامل خوب و سازنده مردم و نیروی انتظامی بتوان جلوی انشعابات غیرمجاز را بگیریم.

این مسئول انشعابات غیرمجاز را از معضلات پیش‌روی شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: انشعابات غیرمجاز از دلایل مهم در هدرروی آب بوده است.

وی افزود: در این راستا طی ۹ ماه آغاز سال تعداد ۴۶۷۴ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای بم(۱۸۰۰)، جیرفت(۷۰۰)، رفسنجان(۳۳۹)، سیرجان(۵۵۰)، شهربابک(۱۵۲)، عنبرآباد(۱۲۳)، کرمان(۵۲۷)، کهنهوج(۴۷۹)، بردسیر(۳) و زرند(۱) فقره شناسایی شد که از این تعداد ۱۶۴۲ فقره در شهرهای بم(۱۴۰)، جیرفت(۳۵۸)، رفسنجان(۱۲۵)، زرند(۱)، سیرجان(۲۳۰)، شهربابک(۲۳)، عنبرآباد(۱۲۳)، کرمان(۵۲۷) و کهنوج(۱۱۵) فقره تبدیل به مجاز شد.

طاهری در پایان یادآور شد: شرکت آبفای کرمان از هیچ گونه تلاش و کوششی برای شناسایی و تبدیل وضعیت انشعابات غیر مجاز دریغ نمی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز