خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کرمان:

استفاده از راهبردهای بخش غیر دولتی تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۲۶

باید نحوه بهره‌وری از فرصت‌ها و منابع درمدارس تقویت شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی ونیروی انسانی آموزش وپرورش کرمان درنشست منتخبین شورای اسلامی گفت: استفاده از راهبردهای بخش غیر دولتی در آموزش و پرورش تقویت شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، سلطان زاده افزود: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که باید همه مسئولین و احاد جامعه در راستای تحقق اهداف تعلیم تربیت مشارکت کنند.

وی عدم بهروری در مدارس را یک آسیب برشمرد و تاکید کرد: باید نحوه بهره وری از فرصت ها ومنابع درمدارس تقویت شود.

وی با بیان اینکه اموزش و پرورش بستر توسعه ی کشور است، گفت: استفاده از راهبردهای بخش غیر دولتی در رفع مشکلات آموزش و پرورش امری ضروری است.

سلطان زاده با اشاره به جذب نیرو در آموزش و پرورش فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجو معلمان بر اساس قطب، نیاز مناطق و شهرستان های استان وتوانمندی علمی جذب شده اند.

در این نشست اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان ها و مناطق استان کرمان ضمن بیان پاره ای از مشکلات پیش رو در روندآموزش و پرورش در استان، انتقال حساب حقوقی فرهنگیان به بانک کشاورزی، بازدید میدانی مدیرکل، معاونین وکارشناسان اداره کل آموزش وپرورش از شهرستان ها ومناطق، اجرای موفق طرح واگذاری اداره مدارس به بخش غیردولتی رابخشی از خدمات مهم آموزش وپرورش استان در دولت تدبیر و امید ذکر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز