خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

حضور یک هزارو ۸۳۴ امام جماعت جهت برگزاری نماز در مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۷۹

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان ازفعالیت یک هزارو ۸۳۴ امام جماعتع جهت برگزاری نماز جماعت در مدارس استان خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای سیاست گزاری قرآن، عترت و نماز گفت: از تعداد یک هزار و ۸۳۴ امام جماعت ۷۲۵نفر روحانی مرد، ۳۰۳نفرروحانی زن، جمعا هزارو ۲۸نفرروحانی و۸۰۶نفر نیز بازنشسته فرهنگی هستند.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری با بیان اینکه قرآن، هادی انسان در تمام زمینه‌های زندگی است از اجرای طرح ملی حفظ قرآن درمدارس متوسطهٔ اول و دوم شهرستان‌ها و مناطق استان خبرداد و افزود: در طرح موضوعی حفظ قرآنی باید آیاتی انتخاب شود که برای دانش آموزان قابل درک، لمس بوده ودر زندگی آن‌ها تاثیر گذار باشد.

وی اشاره به نقش معلم در آموزش و تعمیق فرهنگ نماز در کلاس درس گفت: تلفیق فعالیت‌های آموزشی و پرورشی درمدارس امری ضروری است.

وی تاکید کرد: آموزش نماز باید در سرفصل همهٔ برنامه‌های درسی گنجانده شود و معلم موظف است قسمتی از وقت کلاس خود را برای آموزش نماز اختصاص دهد.

ابراهیم جهانگیری همچنین بیان داشت: در تمام دوره‌های آموزشی، ضمن خدمت ویژه معلمان سرفصل نحوه آموزش نماز و تعمیق فرهنگ آن درمدارس گنجانده شود تاهمهٔ معلمان در نهادینه کردن نماز نقش داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز