خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

فاصله ایجاد شده، روابط عمومی‌ها و مسئولان حذف شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۴۲

روابط عمومی‌ها، مسئولان را در کنار خود بدانند و این فاصله‌ای که میان آنان و روابط عمومی‌ها ایجاد شده، باید حذف شود.

«محمد ثمری» در دومین دوره کارگاه آموزشی مسئولان واحدهای تابعه روابط عمومی بر پویا بودن روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به دید مثبت مسئولان دانشگاه به‌ویژه حق دوست، رییس دانشگاه، نسبت به حضور مهم و موثر روابط عمومی، ضروری است که این واحد‌ها رویکردی نو در رابطه با فعالیت حوزه کاری خود داشته باشند.

به گزارش ایلنا، وی در مورد عملکرد روابط عمومی دانشگاه در حوزه خبر و اطلاع رسانی گفت: سایت خبری ما به عنوان یکی از به روز‌ترین سایت‌های خبری دولتی است.

با بیان اینکه اهمیت روابط عمومی برای همه مشخص است، اظهار داشت: در راستای ارتقای روابط عمومی، واحدهای تابعه برگزاری دوره‌های آموزشی را آغاز کردیم که اولین دوره آن در سال ۱۳۹۱ برگزار شد.

ثمری گفت: برای اولین بار شورای سیاستگذاری روابط عمومی در دانشگاه با حضور رییس دانشگاه، معاونان بهداشتی، آموزشی و توسعه و مدیریت انسانی دانشگاه تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف روابط عمومی، اطلاع رسانی است که با آسیب‌شناسی از واحدهای تابعه این دانشگاه انجام شد در برخی مواقع شفافیت و سرعت و دقت، در اطلاع رسانی‌ها دیده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: افکار سنجی حوزه‌ای است که انتظار می‌رود روابط عمومی در کنار سایر فعالیت‌هایی که دارد در این حوزه ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: مهندسی فرهنگی سیستم، موضوعی دیگر است که روابط عمومی می‌تواند این امر را مورد نظر قرار دهد و چالش‌های سیستم را در این خصوص شناسایی کند.

وی اضافه کرد: ما روابط عمومی دستگاه هستیم نه افراد، اما آنچه واضح است، هیات رئیسه دانشگاه و مسئولان شبانه روز کار می‌کنند و باید بگویم نتیجه تلاش و زحمت این افراد بایستی در حوزه روابط عمومی بروز و ظهور پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر واژه «روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی» را در گوگل، جستجو کنید ما دومین نتیجه موتور جستجو گوگل بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم و اگر عبارت «روابط عمومی دانشگاه» را جستجو کنید، جزو پنجمین و یا ششمین نتایج جستجوییم و این نشان می‌دهد، استناد به این پایگاه زیاد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: سعی شده با هماهنگی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه نظمی به سایت خبری دانشگاه داده شود و اکنون به جایگاهی رسیده‌ایم که سایت ما همانند یک خبرگزاری فعالیت می‌کند و ارتباط بسیار خوبی با خبرگزاری‌ها و نشریات داریم.

دومین دوره کارگاه آموزشی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل خانه دانشگاه آغاز شد و قرار است در سه روز اول دی ماه سال جاری ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز