خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

هدف دستگاه عدالت، جلب رضایت عمومی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۴۵

جلب رضایت عمومی از دستگاه قضایی یک هدف و آرمان سازمانی برای دستگاه عدالت است واین رضایتمندی محصول ارئه خدمات قضایی با کیفیت به مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: لازمه داشتن سازمانی پیشتاز در ارائه خدمات با کیفیت به مردم، وجود منابع انسانی متخصص، کارآمد، خلاق و با انگیزه است و امروز قوه قضاییه با همیاری وتلاش و جدیت همه نیروهای انسانی خود در حال ارائه خدمت به مردم شریف است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، موحد در جمع همکاران اداری دادگستری شهرستان بم با بیان اینکه نیروهای انسانی خلاق و کارآمد مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است، افزود: منابع انسانی کارآمد همیشه به دنبال راه حل، برای غلبه برمشکلات پیش روی سازمان هستند.

موحد با بیان اینکه وجود نشاط و شادابی همراه با اعتماد متقابل در بین کارمندان موجب هم افزایی در انجام امور می‌شود، گفت: یکایک همکاران قضایی و اداری سرمایه‌های ارزشمند دستگاه قضایی هستند و بایستی دادگستری استان با همت بلند شما همکاران به حداکثر کارایی دست یابد.

وی تعیین صحیح اهداف را از عوامل توانمند سازی یک مجموعه دانست و تصریح کرد: برقراری امنیت و عدالت درجامعه دو هدف اصلی دادگستری استان کرمان است.

رییس کل دادگستری استان کرمان تعریف صحیح مسئولیت ها و اختیارات در هر سازمان را از عوامل دیگر یک مجموعه موفق و توانمند برشمرد و تصریح کرد: ضروری است کارمندان شاغل در دادگستری از حدود وظایف واختیارات خود آگاهی لازم داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه بایستی تمامی فرآیندهای کاری دردرون قوه قضاییه تعریف شده و ضابطه‌مند باشد، گفت: این ضابطه‌مندی در فرآیندهای کاری موجب می‌شود درک و رزیابی صحیحی از وضعیت کار‌ها و میزان فعالیت کارمندان داشته باشیم.

این مقام قضایی خطاب به پرسنل اداری دادگستری گفت: استفاده از اندیشه‌های نو و تجربه‌های مفید شما می‌تواند، بازوی توانمندی برای پیشبرداهداف قضات در کار قضایی باشد و هچنین از این طریق در مدیریت دادگستری استان سهیم شوند.

وی اظهار داشت: با کسانی که موجب ایجاد بی‌انگیزه‌ای در بین همکاران می‌شوند برخورد خواهد شد و چنین افرادی جایگاهی در دادگستری استان ندارند و همیشه بایستی از کارمندان شاخص تقدیر شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: مدیران حوزه‌های قضایی بایستی به امربهینه سازی درفرآیند‌ها بپردازند و با برنامه ریزی و مطالعه تمامی فرآیند‌ها در درون دستگاه، آسیب‌ها وآفت‌ها را کنار بزنند و بهترین شیوه را انتخاب کنند و با ایجاد یک وحدت رویه، اثربخشی لازم در کار‌ها را بوجود آورند.

وی به بحثغنی سازی شغلی در محیط کار اشاره کرد و افزود: جانشین پروری با استفاده از فن چرخش کاری محقق خواهد شد واین امر باعثتوانمندی بیشتر پرسنل می‌شود.

موحد وجود نشاط معنوی در کار را مهم بر شمرد و گفت: بهداشت و پاکیزگی در محیط کار سلامت جسمانی ونشاط وشادابی را به ارمغان می‌آورد.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: ارتباط میان کارمندان ومدیران یک رابطه دوسویه است ومدیران بایستی در خصوص حمایت اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی از همکارن دریغ نورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز