خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه‌ای استان کرمان؛

اعزام دو مربی نخبه مهارتی مکانیک به کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۳۱

بمنظور تبادل تجربیات و اطلاعات و به روز رسانی دانش فنی مربیان نخبه آموزش فنی و حرفه ای، مربیان ارشد مکانیک به نمایندگی از ایران عازم کره جنوبی شدند.

معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: بمنظور تبادل تجربیات و اطلاعات و به روز رسانی دانش فنی مربیان نخبه آموزش فنی و حرفه ای، پس از بررسی سوابق مربیان اتومکانیک کشور، دو نفر از مربیان مجرب استان به نام های مهدی خورسندی و پژمان پیلتن به نمایندگی از ایران عازم کره جنوبی شدند.

به گزارش ایلنا ازکرمان، افشین شهرکی افزود: این اردوی ۲۱ روزه در کشور کره جنوبی که پیشرفت های بسیار خوبی در صنعت خودرو داشته است، برگزار می شود و مربیان در این دوره با آخرین پیشرفت ها و دستاوردهای فنی بین المللی در حوزه تعمیر اتومبیل های سورای بنزینی آشنا می شوند تا پس از بازگشت سبب ارتقای کیفیت آموزش های ارائه شده شوند.

وی گفت: مرکز تخصصی شماره ۳ فنی و حرفه ای خودرو جنوب شرق در کرمان ضمن تربیت نیروی کار ماهر، همواره در المپیاد ملی مهارت درخشیده و نخستین مدال افتخار جهانی این رشته برای جمهوری اسلامی نیز در مسابقات ۲۰۱۳آلمان توسط امین ایرانمنش از مهارت آموزان این مرکز کسب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز