خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اعلام کرد:

ارائه تسهیلات آموزشی و رفاهی به دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۶۴

دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با فراهم کردن امکانات ویژه آموزشی، پژوهشی و رفاهی، محیط مناسبی را برای ادامه تحصیلات تکمیلی دانشجویان خود فراهم آورده است.

دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با دارا بودن ۶۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته و کار‌شناسی ارشد توانسته است سهم بسزایی در رشد و بالندگی منطقه و استان ایفا کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، جوانمرد، دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر را یکی از دانشگاه‌های موفق استان در زمینه‌های علمی و پژوهشی با ثبت ۳۳ اختراع برشمرد، و افزود: دانشجویان مقاطع کار‌شناسی پیوسته و کار‌شناسی ارشد تا۵۰ درصد شهریه خود و دانشجویان مقاطع کاردانی و کار‌شناسی ناپیوسته می‌توانند تا ۶۰ درصد شهریه خود را از «وام میان مدت» با بازپرداخت ده ماهه استفاده کنند.

جوانمرد با تاکید بر اینکه دانشجویان مجرد تا سقف ۵ میلیون ریال و دانشجویان متاهل تا سقف ۶میلیون ریال در هر سال می‌توانند از «وام کمک هزینه تحصیلی» استفاده کنند، تصریح کرد: ارائه «وام کمک هزینه اجاره مسکن» تا سقف ۷میلیون ریال به دانشجویان متاهل و۵میلیون ریال به دانشجویان مجرد از دیگر تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان است.

وی به ارائه «وام ازدواج دانشجویی» و «وام ضروری فوریت‌های پزشکی» یک بار در طول تحصیل دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان مقاطع کاردانی و کار‌شناسی ناپیوسته تا سقف ۵ میلیون ریال و ۳ بار در طول تحصیل، مقطع کار‌شناسی پیوسته تا سقف ۵ میلیون ریال و ۷ بار در طول تحصیل و مقطع کار‌شناسی ارشد تا سقف ۱۰میلیون ریال و ۳ مرتبه در طول تحصیل می‌توانند از «وام بلند مدت صندوق رفاه» با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، تعهد، تقوای الهی و پایبندی به آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) در کنار فراگیری تخصص را جهت پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهم برشمرد و افزود: دانشجویان جدیدالورود با رعایت نظم و مقررات می‌توانند دانشگاه را در ارائه هرچه بهتر خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی یاری رسانند.

وی، تحصیل علم و رسیدگی به امور آموزشی و پژوهشی را در درجه اول اهمیت و اولویت دانشجویان برشمرد و افزود: برای ورود به عرصه علم و دانش، داشتن هوش و ذکاوت و روحیه تلاش، پشتکار، صبر و تحمل لازم و ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، سال تحصیلی جدید را سالی سرشار از موفقیت برای خانواده بزرگ دانشگاهی کشور آرزو کرد و گفت: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از طریق شماره‌های ۳۳۵۲۳۳۰۱-۰۳۴ و سامانه پیامک۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۳۴۵۶ آماده پاسخگویی است و کلیه اخبار و اطلاعیه‌ها از طریق وب سایت رسمی این دانشگاه به نشانیwww. bardsiriau. ac. ir منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز