خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:

خانواده یکی از ارکان اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۵۱

امیدواریم که بتوانیم بخش آموزش اولیاء دانش آموزان را در کل استان با همت این همکاران گرامی پوشش دهیم.

جهانگیری گفت: خانواده یکی از ارکان اساسی در آموزش و پرورش و به همین خاطر آموزش و پرورش در برنامه‌های خود آموزش خانواده را به عنوان یکی از وظایف اساسی خود قلمداد می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری در حاشیه برگزاری آزمون انتخاب مدرسین آموزش خانواده افزود: درکرمان ۸۳ نفر از همکاران متقاضی شرکت در این آزمون بوده‌اند که پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، به جمع مدرسین آموزش خانواده‌ای که در گذشته آموزش دیده‌اند افزوده می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امیدواریم که بتوانیم بخش آموزش اولیاء دانش آموزان را در کل استان با همت این همکاران گرامی پوشش دهیم.

در ادامه، محمود احمدی فر، نماینده وزارت آموزش و پرورش در این آزمون، در خصوص برگزاری آزمون انتخابی مدرسین آموزش خانواده گفت: یکی از وظایف انجمن اولیاء و مربیان آگاهی دادن و آموزش اولیاء دانش آموزان است و در این راستا همه ساله آزمونی تحت عنوان انتخاب مدرسین آموزش خانواده در سراسر کشور برگزار می‌شود و مربیان انتخاب شده در طول سال به آموزش اولیاء دانش آموزان می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز