خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای کرمان:

جیره بندی آب تا زمان راه اندازی تصفیه خانه بافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۲۹

تا زمانی که تصفیه خانه راه اندازی نشود برای اینکه تمامی ساکنین امکان استفاده از آب شرب را داشته باشند، چاره‌ای جز جیره بندی آب نداریم.

مدیرعامل شرکت آبفای کرمان در جلسه‌ای که به منظور تسریع در اجرای پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهرهای بافت، رابر و بزنجان برگزار شد، گفت: علت جیره بندی آب در شهرستان رابر و بافت کمبود منابع آبی است وتا زمان راه اندازی تصفیه خانه بافت، به علت کمبود منابع آبی مجبور به جیره بندی هستیم.

به گزارش ایلنا از کرمان، طاهری ضمن تاکید بر راه اندازی هرچه سریعتر تصفیه خانه بافت افزود: تا زمانی که تصفیه خانه راه اندازی نشود برای اینکه تمامی ساکنین امکان استفاده از آب شرب را داشته باشند، چاره ای جز جیره بندی آب نداریم.

در ادامه فرماندار بافت اظهار داشت: همه مسئولین دوست دارند که خدمات‌رسانی به مردم با سرعت انجام شود. دغدغه ما مانند همه مردم دغدغه کمبود آب است. باید زمان افتتاح پروژه تصفیه‌خانه بافت مشخص شود تا بدانیم که چه زمانی به مردم اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: چاه‌های دشت‌آب که آب بافت را تامین می‌کردند خشک شده است، مردم این منطقه چاه‌های آب کشاورزی‌شان آب کافی را ندارد، برای بدتر نشدن وضع آب دشت‌آب باید تلاش کنیم تا پروژه تصفیه‌خانه هر چه سریعتر به پایان برسد.

فرماندار بافت همچنین ضمن انتقاد از عملکرد آب منطقه ای استان کرمان در خصوص پروژه‌تصفیه خانه آب شرب شهرهای بافت، رابر وبزنجان شهرستان از مدیریت آب و منطقه استان خواست تا با جدیت این پروژه را فعال و نسبت به تکمیل و اتمام آن تلاش کند.

حمزه جواران با بیان اینکه اهمیت تصفیه خانه آب شرب شهرهای بافت، رابر و بزنجان افزود: با توجه به بحرانی بودن شرایط و کم آبی، از پیمانکار و مجری طرح انتظار داریم نسبت به اتمام پروژه سرعت عمل داشته باشد.

فرماندار بافت در ادامه یادآور شد: اجرای پروژه تصفیه خانه آب شرب بافت از سال ۸۹ آغاز شده که با گذشت چهار سال از شروع آن هنوز به بهره برداری نرسیده است.

حمزه جواران بیان داشت: پیشرفت کند این پروژه قابل قبول مردم این شهرستان نیست کار فرماو پیمانکار مربوطه باید در اجرای این پروژه سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

در پایان با تنظیم صورت‌جلسه‌ای با حضور پیمانکار و کارفرما مقرر گردید پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز