خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:

تمرکزمشارکت بر توانمندی اولیاء درآموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۹۳

تمرکز مشارکت و همکاری، با استفاده از توانمندی و همراهی اولیاء در آموزش و پرورش سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرزندان بزرگ‌ترین سرمایهٔ هر انسانی محسوب می‌شوند. لذا همگان بایستی درخصوص پرورش، رشد و شکوفایی استعدادهای آنان که آینده سازان مملکت اسلامی محسوب می‌شوند ‌‌نهایت تلاش و همکاری را با و آموزش و پرورش داشته باشند.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری با بیان اینکه اولیاء دانش آموزان دارای توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی درجهت کمک و مشارکت در آموزش و پرورش هستند گفت: بانک اطلاعاتی اولیاءدانش آموزان درسال تحصیلی جدید آماده شود تابتوان از تخصص و حرفه‌های والدین ‌‌نهایت بهره‌مندی را درجهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش برد.

وی از شفاف سازی کمک‌های اهدایی والدین به مدارس با نظارت آن‌ها گفت و تصریح کرد: این اعتماد سرمایهٔ بزرگی محسوب می‌شود و می تواند درجهت رفع مسائل ومشکلات مدرسه موثر واقع شود.

جهانگیری ضمن تاکید برگزینش رانندگان سرویس مدارس با همکاری شهرداری، فرماندهی نیروی انتظامی وراهنمایی ورانندگی گفت وافزود: مدیریت صحیح، همراه با نظارت براین مهم بایستی تداوم داشته باشد.

نحوهٔ مشارکت مالی اولیاءدرقالب قبوض هدیه به مدرسه، تبیین سیاست‌های سرویس دهی مطلوب به دانش آموزان و جشنواره تجارب و نوآوری‌های انجمن اولیاء و مربیان از برنامه‌های مهم کاری این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز