خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار شد:

ارتقاء دفتر نمایندگی میراثفرهنگی شهرستان راور به جایگاه اداری

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۸۱

در بحثگردشگری و صنایع دستی، ارتقاء دفتر نمایندگی اداره کل میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان راور به جایگاه اداری را ضروری دانست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان راور بدلیل عبور مسافرین و زائرین امام رضا(ع) قابلیت خوبی در بخش گردشگری دارد.

به گزارش ایلنا ازکرمان؛ پورابراهیمی در جلسه مثلثتوسعه شهرستان راور افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و صنایع دستی در شهرستان راور وجود دارد که مورد بی مهری قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: اداره کل میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان در راور تنها یک دفتر نمایندگی دارد که جوابگوی خواسته های مردمی و توسعه این ظرفیت ها نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارتقاء دفتر نمایندگی اداره کل میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان راور به جایگاه اداری بسیار ضروری و لازم است. ُ

وی با بیان اینکه در سراسر ایام سال بویژه ایام تعطیلات بسیاری از مسافرین از مسیر راور به مشهد مقدس سفر می کنند، افزود: متاسفانه شهرستان راور بدلیل عدم برنامه ریزی مناسب کاملا از این ظرفیت بی بهره است.

وی با اشاره به وجود روستاهی گرشگری طرز، خورند و مناطق خوش آب و هوای موجود در شهرستان راور بر ایجاد منطقه گردشگری در این روستا ها تاکید کرد.

پورابراهیمی با اشاره به بافت قالی راوری، گفت: بافت این نوع قالی در کشور بی نظیر است اما بدلیل عدم حمایت جدی از تولید کنندگان فرش این صنعت نیز با مشکل مواجه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز