خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان:

برای جذب سرمایه گذار باید توجه خاصی به فضای کسب و کار شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۸۱

باید توجه ویژه ای به بهبود فضای کسب و کار داشته باشیم زیرا رتبه ۲۷ استان در این زمینه به رتبه ۲۸ و ۲۹ رسیده است

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: توسعه فضای کسب و کار یکی از عوامل اصلی توسعه کشور است و رتبه ۱۵۲ فضای کسب و کار ایران در جهان مناسب نیست و محیط کسب و کار با توجه به شاخص هایی که مورد وثوق همه است، بازدارنده می باشد.

به گزارش ایلنا از کرمان طبیب زاد در نهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کرمان افزود: ما آمادگی آن را داریم به عنوان مرکز انتشارات، خاطرات و مطالبی که کارآفرینان دارند را منتشر کنیم که این فرآیند آموزنده ای است که به مراتب بالاتر برسند.

طبیب زاده بیان داشت: ما از کارآفرینان انتظار داریم که وقت را غنیمت شمرند و آن را ارج نهند و برای فضای کسب و کار ارزش قائل شوند.

وی اظهارداشت: بزرگترین خدمت به کارآفرینان این است که ما به وقت و تلاش آنها اهمیت بدهیم تا در محیطی که محل کسب و کار است ارج نهاده شود

طبیب زاده تصریح کرد: کارآفرینان انتظار دارند به زمان و ایده ای که مطرح می کنند اهمیت داده شود اما بانک برای ایده آنها ارزش لازم را قائل نیست و در واقع در این موارد ثروت از ثروت آفرین مهمتر است.

وی باذکر این مطلب که امسال سالی باشد برای رشد و توسعه فضای کسب و کار افزود: برای اینکه سرمایه گذار جذب شود باید توجه خاصی به فضای کسب و کار در استان شود.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تاکید کرد: اتاق بازرگانی باید شاخصه های فضای کسب و کار را ارزیابی نموده و به مسئولین معرفی نماید.

وی بیان کرد: ثبت شرکت ها در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود فضای کسب و کار است و بهترین خدمت به کارآفرینان این است که به تحقق ایده های خود بپردازند و در سیستم قوانین مالی و اداری غرق نشوند.
وی بیان کرد: اتاق کرمان این آمادگی را دارد که سال آینده جایزه کارآفرینی مرحوم حیدری نسبکارآفرین بزرگ استان را تعریف کند و به کارآفرینان برتر هدیه کند.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان افزود: اگرچه دادن جایزه به کارآفرینان را ارج می نهیم اما انتظارات دیگری داریم زیرا معتقدیم که وقت، ایده و تفکر کارآفرین در نظام اداری کشور هرز می رود.

طبیب زاده گفت: مرکز تحقیقات اتاق با شورای پشتیبانی قوی تشکیل شده که در خدمت دستگاه های مختلف در این زمینه باشد و همچنین اولین پارک فناوری علمی برای تجاری سازی ایده ها را راه اندازی می کنیم که جهش جدی در تولید فکر، خلاقیت و ایده و تجاری سازی آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز