خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تاکید کرد:

ضرورت معرفی اندیشه های شهید چمران به نسل جوان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۹۷۰

معرفی اندیشه ها و آرمان های شهید مصطفی چمران به نسل جوان یکی از وظایف دانشگاهیان است. / شهید چمران، آینه تمام نمای ولایتمداری بود و با تقدیم خونش دِین خود را به اسلام و میهن ادا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر شهید مصطفی چمران را چشمه زلال معرفت عنوان کرد و افزود: شهید چمران، آینه تمام نمای ولایتمداری بود و با تقدیم خونش دِین خود را به اسلام و میهن ادا کرد.

به گزارش ایلنا ازکرمان جوانمرد مدیریت و شجاعت را از ویژگی های بارز شهید چمران برشمرد و بیان داشت: شهید چمران یکی از نخبگانی بود که علاوه بر ویژگی های خاص علمی، سیاسی، نظامی و عرفانی، فردی اثر گذار در توسعه کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید چمران روحیه خود باوری را به ایران و ایرانیان بازگرداند تاکید کرد: تأسیس ستاد جنگ های نامنظم، طرح سد خاکی بر رود کرخه نور که موجب عقب نشینی ارتش عراق شد، احداثپل هایی بر روی رودخانه ها با کمترین امکانات، سازماندهی واحدهای چریکی ۱۱ نفره، آموزش حرکت های تخصصی پیاده نظامی و… از دیگر طرح های ابتکاری شهید چمران بود که سهم بسزایی در پیروزی های لشکر اسلام داشت.

جوانمرد در پایان سخنان خود، ۳۱ خردادکه به روز بسیج اساتید مزین گردیده را به کلیه اساتید بسیجی تبریک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز