خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرمان خبر داد:

پیگیری طرح مدیریت شهری از طریق مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۲۸

پیگیری اجرای مدیریت واحد شهری، حل بحران فاضلاب شهر و تأمین منابع بودجه ای جدید برای شهرداری، از جمله مواردی بود که رییس شورای اسلامی شهر کرمان خواستار پیگیری آن از طریق نمایندگان کرمان درمجلس شورای اسلامی شد.

رییس شورای شهر کرمان در نشست فوق العاده شورای شهر با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی] فرماندار، شهردار و اعضای شورا خواستار تحقق مدیریت واحد شهری و پیگیری این موضوع توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش ایلنا از کرمان مویدی از عقب ماندگی طرح فاضلاب شهری و بحران زا شدن این مسأله خبر داد و افزود: به دلیل اهمیت حیاتی این مساله برای شهر کرمان لازم است نمایندگان با جدیت بیشتری این موضوع را رسیدگی کنند.

مویدی به افزایش بودجه شهرداری طی سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: متأسفانه در سال گذشته ۲۰ درصد بودجه شهرداری محقق نشده، علاوه بر این که وجود قوانینی ازجمله هزینه بیمه صدور پروانه ساختمان نیز سبب شده تا درآمدهای شهرداری کمتر تحقق یابد و معضلات شهرداری هر روز بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در حالیکه شهردار توانمند کرمان با این محدودیت ها اقدامات بسیار خوبی انجام داده و اگر مشکلات تأمین منابع مالی رفع گردد، مطمئناً اقدامات بیشتری در شهر انجام می شود.

در ادامه این نشست نیز اعضای شورای اسلامی شهر به بیان مواردی از جمله لزوم تعامل همه جانبه نیروها و مدیران کرمانی به منظور توسعه استان، اهمیت تمرکز مدیران بر توسعه استان و پرهیز از سیاسی کاری، تقدیر از نمایندگان کرمان به سبب پیگیری طرح توسعه لاستیک بارز و اشتغالزایی بیش از ۸۰۰ نیروی جدید طی سنوات آینده، عدم تخصیص بودجه دولتی به سازمان اتوبوسرانی، افزایش فشارهای مضاعف به سازمانهای تابعه شهرداری بواسطه پرداخت مالیات، محقق شدن شرایط مناسب توسعه کرمان و توجه به بخش خصوصی به عنوان گره گشای این مسأله، تسهیل شرایط سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار در کرمان، تأثیر منفی اخذ هزینه بیمه در صدور پروانه ساختمان بر ساخت و سازها، توجه بیشتر نمایندگان مجلس به قوانینی که در خصوص شوراها در حال تصویب است و توجه نمایندگان به ایجاد زیرساخت ها در تأسیس مراکز دانشگاهی در کرمان بویژه دانشگاه فرهنگیان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز