خبرگزاری کار ایران

عضو علی البدل هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان:

روابط‌عمومی نوین و قدرتمند نیازمند کارشناسان خبره و متخصص است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۳۷

یک روابط عمومی قدرتمند سعی می کند با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی(روابط عمومی الکترونیک)، باورها، نگرش ها و به تبع آن رفتار جامعه هدف خود را در جهت اهداف سازمانی تغییر دهد.

عضو علی البدل هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: روابط عمومی متشکل از مجموعه فعالیت‌هایی است که بر بستر برقراری ارتباط مناسب با جامعه هدف شکل می‌گیرد و خواست و سلایق مخاطبان ایجاب می‌کند تا روابط عمومی یک سازمان با بهترین ترکیب و البته همراه با نگرش سیستمی به نحوی مطلوب به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه هدفش فعالیت کند.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: باید به این نکته نیز توجه داشت که روابط عمومی الکترونیک تجهیزات محور است و به شدت از پتانسیل نیروی انسانی متخصص بهره می‌گیرد و مدیرانی که به روابط عمومی به عنوان بازوی پر توان مدیریت نگاه می‌کنند باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند که حمایت همه جانبه از روابط عمومی نتیجه‌ای جز موفقیت در پی ندارد.

هوشیار احمدی روابط عمومی نوین و قدرتمند را نیازمند کار‌شناسان خبره و متخصص دانست و افزود: انجمن روابط عمومی نیز به عنوان یک تشکل غیر دولتی قدرتمند که در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارد می‌تواند فعالیت خود را بر توانمند سازی روابط عمومی‌ها قرار دهد و با برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها و جلسات مختلف در این راستا به شکلی مطلوب گام بردارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: باید به این موضوع توجه داشت که در روابط عمومی سنتی بدون در نظر گرفتن محتوا، روابط عمومی در نقش منفعل ظاهر شده است و فقط مفاهیم را منتفی می‌کرده است و در بیشتر مواقع حتی در پی دریافت بازخورد فعالیت خود نبوده است.

وی تصریح کرد: در روابط عمومی نوین محور برقراری ارتباط بر اساس مدیریت افکار عمومی شکل می‌گیرد.

و فعالیت‌های آن به شکل سیستمی منسجم که از سیستم‌های فرعی مختلفی تشکیل شده است، اداره می‌شود و این سیستم به یقین یکی از سیستم‌های فرعی مهم یک سازمان محسوب می‌شود که به شدت می‌تواند در راستای اعمال مدیریت قدرتمند و موفق سازمان نقش آفرینی کند.

وی تاکید کرد: باید با روابط عمومی قدرتمند: باور‌ها، نگرش‌ها و رفتار مردم را در جهت رشد و توسعه همه جانبه جامعه تغییر دهیم.

وی درباره فعالیت‌های سال گذشته روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: به علت گستردگی حوزه فعالیت، انتخاب بهترین فعالیت روابط عمومی کار آسانی نیست اما می‌توان به جرأت بگویم که روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان توانسته است با امکانات محدود و چارت سازمانی ناقص در حد توان خود به شکلی مطلوب فعالیت کند.

وی افزود: بدون شک حمایت از بخش روابط عمومی در سازمان‌های دولتی و خصوصی نتیجه‌ای جز موفقیت سازمان را در پی ندارد و این حمایت‌ها می‌تواند در زمینه نیروی انسانی و امکانات شکل یابد و تا زمانی به روابط عمومی به عنوان یکی از تخصصی‌ترین فعالیت‌های سازمانی نگاه نشود، این مهم محقق نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز