خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خبر داد:

بازرسی از ۱۹۷۴۶ واحد صنفی توزیعی، تولیدی و خدماتی در طرح نظارتی نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۱۳

طی مدت برگزاری طرح فوق الذکر تعداد ۹۷۴ مورد گزارشات مردمی بصورت تلفنی و حضوری به ستاد خبری این سازمان رسیده که از این تعداد ۳۰۳ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد

طی مدت برگزاری طرح فوق الذکر تعداد ۹۷۴ مورد گزارشات مردمی بصورت تلفنی و حضوری به ستاد خبری این سازمان رسیده که از این تعداد ۳۰۳ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
به گزارش ایلنا از کرمان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در طرح نظارتی نوروز ۹۳ تعداد ۱۹۷۴۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی، تولیدی و خدمات فنی انجام شده که از این تعداد ۱۹۲۷ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب و سایر تخلفات جمعاً به ارزش ۳.۴۵۵. ۵۱۰.۹۷۹ ریال تکمیل و جهت صدور و اجرای حکم به اداره تعزیرات حکومتی استان و شهرستان‌ها ارسال گردیده است
سلطانی‌زاده اعلام کرد این سازمان هماهنگ و همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۳ را به مدت یکماه از تاریخ ۱۵/۱۲ / ۹۲ لغایت ۱۵/۱ / ۹۳ به اجرا گذاشت.
وی افزود: این طرح با هدف تثبیت قیمت‌ها، پایش و رصد بازار، تنظیم بازار کالا و خدمات و کنترل قیمت کالا‌ها و خدمات و مایحتاج عمومی و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها با نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۳ از تاریخ ۱۵/۱۲ / ۹۲ لغایت ۱۵/۱ / ۹۳ به مدت یکماه در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد و تعداد ۸۰ نفر بازرس و ۲۰ نفر کار‌شناس در این طرح حضور مؤثر و فعال داشتند.
وی تصریح نمود: همچنین انجام گشتهای مشترک با تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌های صنفی، انجمن‌های صنفی شامل هتل داران، آژانسهای مسافرتی، ستاد تسهیلات سفر، سازمان تاکسیرانی و سایر دستگاههای مرتبط تشکیل و در این طرح مشارکت فعال داشتند.
وی اظهار داشت در این طرح رسته‌های مواد لبنی، پروتئینی، میوه، حبوبات، صیفی جات، قند، شکر، روغن، مواد شوینده، پوشاک، کیف و کفش، حمل و نقل، واحدهای اقامتی، تفریحی، زیارتی و رستوران‌ها در اولویت بوده‌اند.
وی گفت: ۴۵نفر ناظر افتخاری نیز در این طرح شرکت و با بازرسان همکاری داشتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان از مردم متدین استان درخواست نمود: در صورت مشاهده هر گونه تخلفات اقتصادی در واحدهای صنفی سراسر استان کرمان مراتب را سریعاً با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری، اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز