خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان:

در سال گذشته به ۱۰۰ روستای استان کرمان گازرسانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۹۷

در سالی که گذشت با همت و تلاش کارکنان، مهندسان و پیمانکاران عملیات اجرایی گاز رسانی به ۱۰۰ روستای استان به پایان رسید و خانوارهای این عزیزان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان، از بهره‌مندی ۱۰۰ روستای استان کرمان در طی سال ۹۲ خبر داد و گفت: گاز رسانی به ۱۳ شهر و ۱۱۹ روستا در دست اجرا و طراحی است و امید است با تخصیص بودجه و اعتبارات لازم از سوی شرکت ملی گاز ایران بتوانیم در سال جاری و سال‌های آتی این شهر‌ها و روستا‌ها را از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازیم.

به گزارش ایلنا از کرمان وی با اشاره به اینکه تا کنون ۳۷ شهر و ۵۰۶ روستا در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند افزود: عملیات گاز رسانی به شهرهای بم، کهنوج، لاله زار، گلزار، راین و گلباف در دست اجراست و خوشبختانه در حال حاضر درصد پیشرفت این پروژه‌ها قابل قبول بوده و امید است که با تخصیص بودجه و اعتبارات و همکاری مردم و مسئولین شاهد بهره برداری این پروژه‌ها در آینده باشیم.

وی با بیان اینکه شهر‌های جیرفت، عنبر آباد، دهج، جوزم، هجدک، ارزوئیه و درب بهشت از جمله شهر‌های در دست طراحی می‌باشند گفت: در سال گذشته عملیات نقشه برداری، برآورد مصرف، طراحی و مدارک پیمان این پروژه‌ها انجام شده است و امید واریم در سالجاری مراحل دیگر اجرای پروژه انجام گیرد.

ودیعتی تصریح کرد: به منظور توسعه گازرسانی در استان کرمان طی سال گذشته، بالغ بر ۷۴۲ کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز و ۸۰ کیلومتر خط انتقال در استان اجرا شده است. همچنین۲۴۰۷۸ هزار انشعاب گاز در استان نصب شد که با تحقق این امر، انشعابات گاز استان به مجموع ۲۷۶۴۶۱ هزار انشعاب رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در خاتمه افزود: با بهرمندی۱۰۰ روستا در سال ۹۲ در حال حاضر ۴۲۲۸۹۴ هزار خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند که ۸۴۶۷۳ هزار خانوار آن روستایی و ۳۳۸۲۲۱ هزار خانوار شهری را شامل می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز