خبرگزاری کار ایران

سامانه دیجیتال فرستنده رادیویی و تلویزیونی منوجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۲

با راه‌اندازی این سامانه دیجتال ۱۰ شبکه تلویزیونی و ۱۳شبکه رادیویی در شهرستان منوجان قابل دریافت است.

کرمان ایلنا: حجت الاسلام موسوی مدیرکل صداسیمای مرکز کرمان در مراسم افتتاح سامانه دیجیتال فرستنده رادیویی و تلویزیونی در شهرستان منوجان گفت: صدا و سیما با راه اندازی شبکه‌های دیجیتال نقشه دشمنان انقلاب را نقش برآب می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: اگر امروز شاهد هستیم دشمنان به مدد دستگاه‌های متعدد تبلیغی از جمله صد‌ها شبکه ماهواره‌ای و هزاران کانال رادیویی، تلویزیونی، مطبوعاتی و سایبری، هجمه‌های سنگین فرهنگی و تبلیغی را برضد انقلاب اسلامی ایران شکل داده و پیگیری می‌کنند، تنها به این دلیل است که می‌خواهند مانع از انتشار پیام انقلاب اسلامی شوند و یا با شبهه آفرینی و جنگ روانی، دستاوردهای ارزشی انقلاب را زیر سؤال ببرند و آن را در نزد مردم جهان کم ارزش کنند.

در مراسم افتتاح سامانه دیجیتال فرستنده رادیویی و تلویزیونی در شهرستان منوجان تشکری فرماندار از مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان برای راه اندازی این شبکه‌ها قدردانی کرد و گفت: با راه اندازی این شبکه‌ها موجی از شادی در بین مردم منطقه بوجود آمده است.

وی خواستار راه اندازی شبکه‌های دیجیتال در بخش آسیمینون نیز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز