خبرگزاری کار ایران

در اثر انفجار در معدن چشمه پودنه شهرستان کوهبنان ۳ کارگر کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۴

ساعت ۱۱ ظهر زمانی که کارگران مشغول به کار بودند در اثر انباشته شدن و انفجار گاز در تونل معدن چشمه پودنه ۱۳ نفر از کارگران دچار حادثه شدند که متاسفانه ۳ نفر از آنان در دم فوت کردند.

ایلنا: در اثر انباشته شدن گاز در تونل معدن چشمه پودنه بخش طغرل جرد شهرستان کوهبنان ۱۳ نفر از کارگران دچار حادثه شدند که در این رابطه متاسفانه ۳ نفر کشته، ۴ نفر زخمی و ۶ نفر دچار گاز گرفتگی شدند.

فرماندار کوهبنان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمان گفت: مقارن ساعت ۱۱ ظهر زمانی که کارگران مشغول به کار بودند در اثر انباشته شدن و انفجار گاز در تونل معدن چشمه پودنه ۱۳ نفر از کارگران دچار حادثه شدند که متاسفانه ۳ نفر از آنان در دم فوت کردند.

متقی افزود: با حضور به موقع نیروهای امداد و امکانات موجود در محل خوشبختانه ۱۰ نفر از کارگران نجات یافتند و ۶ نفر از آنان که دچار گاز گرفتگی شده بودند بلافاصله به بیمارستان منتقل و بستری شدند.

فرماندار کوهبنان اسامی قربانیان را به ترتیب: ۱ - محمدرضا صادقی ۳۴ ساله متاهل ۲ - حسین محمدی ۲۷ ساله مجرد ۳ - حسین اسلامی ۳۴ ساله متاهل اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: چگونگی بروز حادثه توسط مسئولین ذیربط در حال پی گیری است و علت اصلی بروز حادثه به اطلاع خواهد رسید.

گفتنی است در معدن چشمه پودنه بخش طغرل جرد کوهبنان تعداد ۳۵۰ نفر کارگر در هر شیفت کاری مشغول به کار هستند که به دلیل تعطیلی یکی ار کارگاه‌ها تعداد معدودی از کارگران امروز در معدن حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز