خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:

انهدام ۳ باند سرقت و کشف ۷ وسائل نقلیه سرقتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷۱

در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان ماموران انتظامی دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را دستور کار خود قرار دادند.

کرمان - ایلنا: فرمانده انتظامی رفسنجان استان کرمان از انهدام ۳ باند سرقت و کشف ۷ وسائل نقلیه سرقتی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا ازکرمان سرهنگ «محمد مهدوی نیا» با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان ماموران انتظامی دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در نقاط حاشیه‌ای، روز گذشته موفق به شناسایی و دستگیری اعضای ۳ باند سرقت خودرو و موتور سیکلت شدند.
وی با اشاره به دستگیری ۹ نفر از اعضای این باند‌ها یادآور شد: طی بازجویی‌های صورت گرفته، سردسته یکی از این باند‌ها که از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان می‌باشد، به دو فقره سرقت موتور سیکلت و سه فقره سرقت خودرو اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند مقداری شاه کلید جهت استفاده در سرقت‌ها و نیز یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: این سارقان پس از تشکیل پرونده و بازجویی‌های مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز