خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد:

کشف ۶ تن مواد مخدر در رزمایش غدیر ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۴

کشف بیش از ۶ تن و ۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر و تعداد زیادی سلاح ممنوعه از مهمترین دستاوردهای این رزمایش در ۲۴ ساعت اولیه است.

کرمان - ایلنا: فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به اجرای رزمایش غدیر ۹۲ در جنوب استان گفت: رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر ۹۲ به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان از روز گذشته با رمز «یا زهرا(س)» آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان سردار «چناریان» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رزمایش در شهرهای جیرفت، عنبرآباد، رودبار، منوجان، قلعه گنج، کهنوج و فاریاب در حال اجراست، تصریح کرد: هدف از رزمایش غدیر ۹۲، پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوثوجود قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، مته‌مان تحت تعقیب، جمع­آوری سلاح‌های غیرمجاز و برخورد با دارندگان آن، دستگیری عوامل شرارت و ناامنی، کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان، مقابله با قاچاقچیان سوخت و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها و شهر‌هاست.

وی ابراز داشت: ماموران انتظامی پس از ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی، شناسایی کانون‌های جرم و رهگیری مته‌مان تحت تعقیب، روز گذشته موفق شدند در چندین عملیات منسجم، ۳ زندانی فراری، ۳۷۳ سارق، ۲۱ آدم ربا و گروگانگیر، ۱۷ قاتل فراری، ۲۶ عامل تیراندازی و تعدادی از متهمان تحت تعقیب را دستگیر کنند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی در این رزمایش بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۵ هزار و ۱۰۰ کیلو تریاک، ۴۱۰ کیلو هرویین، ۶۸۰ کیلو گرم حشیش، ۲ و نیم کیلو گرم شیشه و یکصد کیلو سایر مواد کشف و ۱۰۱ قاچاقچی و ۶۳ خرده فروش مواد را دستگیر کردند.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به پاکسازی و بازرسی ۹۸۲ نقطه شهری و ۷۱۱ نقطه روستایی، تصریح کرد: در روز اول از اجرای این رزمایش، ۴ باند توزیع مشروبات الکلی منهدم و ۹۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی اظهار داشت: کشف ۳۶۰ فقره انواع سرقت از جمله ۳۱ دستگاه خودرو و ۷۱ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱۱ قبضه سلاح ممنوعه از مهم‌ترین کشفیات این رزمایش در حوزه مبارزه با سرقت و جرایم امنیتی است.

سردار «چناریان» گفت: این رزمایش با توان عملیاتی و اطلاعاتی بومی استان و بهره گیری از معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی و فرماندهی‌های انتظامی شهرستان‌ها و توان رزمی یگان‌های تکاوری در منطقه تا دستیابی به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت و امیدواریم با اجرای این رزمایش، در راستای ارتقاء امنیت استان، شادی روح شهدای انتظامی و ارتقاء رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز