خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کرمان؛

کلنگ کارخانه الکل سفید و صنعتی از پسماند‌های خرما دربم به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۹

هزینه ساخت این کارخانه ۵ هزار میلیارد تومان از اعتبارات شخصی و مصوبه دولت می باشد، این طرح ۲ ساله اجرا می شود که در حال حاضر فاز اول آن در حال اجراست.

شهرستان بم - ایلنا: کلنگ کارخانه الکل سفید و صنعتی از پسماند‌های خرما دربم به زمین زده شد. هزینه ساخت این کارخانه ۵ هزار میلیارد تومان از اعتبارات شخصی و مصوبه دولت می‌باشد، این طرح ۲ ساله اجرا می‌شود که در حال حاضر فاز اول آن در حال اجراست.
به گزارش ایلنا از بم مدیر پروژه در حاشیه کلنگ زنی ضمن قدردانی از کلیه کسانی که در اعم این پروژه یاری نمودند گفت: امیدواریم مسئولین کشوری نگاهی ویژه به راه اندازی این پروژ و کمک به اشتغال زایی این منطقه داشته باشند تا دیگر عزیزانی که در خارج از کشور زدگی می‌کنند با ایده‌ای خاص و نگاهی ویژ ه به امر اشتغال زایی به کشورشان عظیمت کنند.
حسین فرساد هزینه ساخت این پروژه را ۵ هزار میلیارد تومان اعلام وافزود: بخشی از این اعتبارات شخصی و بخشی از آن مصوب دولت است.
مدیر پروژه کارخانه الکل سفید و صنعتی از پسمانده‌های خرما مساحت این زمین حدود ۲۰ هزار متر مربع اعلام نمود..
وی بیان داشت: با توجه به اینکه بنده بیش از ۲۵ سال در خارج از کشور زندگی می‌کردم ولی عشق و علاقه‌ای نسبت به شهرم داشتم به این فکر افتادم تا جهت کمک به جوانان و همشهریان و کشاورزان به ایران بیایم و در رفع مشکلات بیکاری به این عزیزان کمک کنم.
وی یادآور شد: از آنجا که خرما تک محصولی این شهرستان در دهه اخیر می‌باشد و از ضایعات زیاد هم برخوردار است سعی کردیم که هم جهت اشتغال زایی و کمک به کشاورزان برآییم.
وی خاطر نشان کرد: از هسته خرما می‌توان روغن بی‌نظیری تولید کرد و از ضایعات در خصوص تولید الکل صنعتی و سفید استفاده کرد و همچنین از پسمانده آن کنسانتره برای استفاده دام و طیور تولید کرد.
وی در پایان ضمن قدردانی از کلیه کسانی که در اعم این پروژه یاری رساندند افزود: امیدواریم مسئولین کشوری نگاهی ویژه راه‌اندازی این پروژ و کمک به اشتغال زایی این منطقه داشته باشند تا دیگر عزیزانی که در خارج از کشور زدگی می‌کنند با ایده‌ای خاص و نگاهی ویژ ه به امر اشتغال زایی به کشورشان عظیمت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز