خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان خبر داد:

۲۸میلیون تردد جاده‌ای در شش ماهه اول سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۹

طی شش ماه نخست سال‌جاری حدود ۲۸میلیون ترددانواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در جاده های تحت پوشش دستگاههای تردد شمار استان کرمان به ثبت رسیده که از رشد ۴درصدی نسبت به شش ماه اول سال ۹۱ برخوردار است.

ایلنا: طی شش ماه نخست سال‌جاری حدود ۲۸میلیون تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در جاده‌های تحت پوشش دستگاههای تردد شمار استان کرمان به ثبت رسیده که از رشد ۴درصدی نسبت به شش ماه اول سال ۹۱ برخوردار است.

به گزارش ایلنا از کرمان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با اعلام این خبر گفت: بیشترین حجم تردد در محور‌های کرمان – باغین و شهربابک – سیرجان و کمترین تردد دو محور زرند – راور و بزمان – رستم آباد از اول فروردین لغایت ۳۱شهریور ماه ۹۲ ثبت شده است.

جمیلی تصریح کرد: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین باری و مسافری با حجم تردد ۸میلیون ۵۰۰هزار تردد، ۳۱درصد کل تردد را به خود اختصاص داده که در مقایسه با شش ماهه اول ۹۱یک درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۳۰دستگاه تردد شمار جاده‌ای در حال بهره برداری می‌باشند که۱۶ محور اصلی استان را تحت پوشش تردد شماری برخط قرار می‌دهند و تجهیز بخشی از محور‌های اصلی در مناطق جنوبی استان به دستگاه‌های تردد شمار نیز تا پایان سال‌جاری در دستور کار این اداره کل قراردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز