خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

تقویت اراده مددجویان در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۴

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کانون اصلاح و تربیت، اراده قوی و توجه به نتیجه کار را در مددجویان، پرورش و تقویت نماید.

ایلنا: حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی در جشن مددجویان کانون اصلاح و تربیت که به مناسبت روز کودک و نوجوان برگزار شد افزود: گرچه کانون اصلاح و تربیت از امکانات بسیار خوب و اساتید مجربی بهره‌مند است ولی باز هم نمی‌توان این امکانات را با شرایط خانه و جای خالی پدر و مادر قیاس کرد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی اظهار داشت: هیچ کسی از حضور مددجو در کانون خوشحال نیست و تلاش همه مسئولان بر بازگشت مددجویان به خانه با شرایط جدید و بدور از هر گونه بزه کاری است.

این مقام قضایی تقویت اراده و اراده قوی را عامل پیشرفت و موفقیت انسان‌ها قلمداد کرد و ابراز داشت: بهتر است در شرایطی که در کانون هستید با تقویت اراده خود آینده‌ای خوب و درخشان و سرشار از موفقیت را برای خود تضمین کنید.

وی عدم توجه به نتیجه کار را عامل اصلی بسیاری مشکلات ذکر کرد و بیان داشت: اگر هر کسی در لحظه انجام هر عمل به نتیجه کار خویش تفکر و تأمل می‌کرد بسیاری از مشکلات اصلاً رخ نمی‌داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: وقتی نوجوانی در لحظه نزاع چاقویی در دست می‌گیرد، هرگز فکر نمی‌کند استفاده از این چاقو چه پیامدهایی را برای او رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی، اشتباه در زندگی همه افراد را محتمل دانست و ابراز داشت: انسان باید در زندگی سعی کند تا حد امکان اشتباهی را مرتکب نشود و چنانچه بر اثر غفلت اشتباهی را مرتکب شد سعی در جبران آن در زندگی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز