خبرگزاری کار ایران

سید قاسم جاسمی در گفت وگو با ایلنا:

پس از جنگ شرایط بازسازی برای کرمانشاه غیرممکن شد/ مردم استان منتظر تحقق وعده‌های دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۳۳۱

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد که مردم استان منتظر تحقق وعده‌های دولت هستند.

سید قاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه درباره دستاورد‌های سفر هیات دولت به این استان اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنیم از دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه‌ای که به شهر شهیدپرور کرمانشاه داشتند. مردم کرمانشاه چشم امیدشان به آن است که دولت به وعده‌هایی که از قبل و بعد از سفرش به مردم و مسئولان استان داده، عمل کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: همان‌طور که رئیس‌جمهور محترم در دیدار مردمی اشاره کردند کرمانشاه نه تنها 7 سال بلکه 10 سال درگیر مسائل جنگ بود. این مشکلات استان‌کرمانشاه مشکلاتی 37 ساله است که وقتی ما درگیر خرابی‌های ناشی از جنگ بودیم این امکان برای استان‌های دیگر فراهم بود تا ساختارهای اقتصادی خود را توسعه دهند ولی با این حال پس از جنگ شرایط بازسازی برای ما سخت شد.

این نماینده مجلس افزود: منطقه‌آزاد تجاری قصرشیرین، راه‌آهن‌غرب، پالایشگاه‌آناهیتا و منطقه‌ویژه اقتصادی اورامانات از مهمترین مطالبات استان بود که دولت وعده‌هایی برای اقدام داده است. ما همراه تمام مسئولان و رسانه‌ها باید پیگیر این وعده‌ها باشیم تا ان‌شاءالله تمامی وعده‌ها عملی شوند و منشاء خیر و برکت برای استان باشند.

جاسمی ادامه داد: با وجود مشکلات بسیار زیادی که استان دارد توقع داشتیم هیات‌دولت حداقل یک‌هفته در کرمانشاه ماندگار بودند ولی متاسفانه در سفر یک روزه فرصت برای طرح بسیاری از مشکلات به وجود نیامد.

نماینده‌ مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد: همچنین تقاضا داریم اعتباراتی که در این سفر مصوب شد از اعتبارات سالانه کرمانشاه کسر نشود که در این صورت به جرات باید گفت سفر دولت تدبیر و امید به کرمانشاه بی‌ثمر بوده است.

وی در پایان گفت: مردم استان که سالیان سال مقابل دشمن ایستادند باید مصوبات و طرح‌های سفر دولت تدبیر و امید و وزرای آن را به خوبی لمس کنند زیرا مردم این خطه بیشتر از این بر گردن نظام و دولت حق دارند.

گفت‌وگو: علی کرمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز