خبرگزاری کار ایران

مسیر راهیپمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، امسال از یک مسیر در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عباس سروری به تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس امسال پرداخت و اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال، راس ساعت یازده روز جمعه؛ یازدهم تیرماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال فقط در یک مسیر راهپیمایی داریم، افزود: این مسیر از میدان انقلاب(شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع کرمانشاه است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، سخنران مراسم روز قدس امسال در کرمانشاه نیز آیت‌الله حسن ممدوحی خواهد بود.

سروری گفت: بعد از راهپیمایی، قرائت قطع‌نامه و سپس نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت آیت‌الله "علماء" امام جمعه کرمانشاه برگزاری خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: در طول مسیر نیز غرفه‌های فرهنگی با برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده است.

سروری در خصوص برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان نیز یادآور شد: این برنامه در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی از همه اقشار جامعه برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد و روز قدس را نجات بخش اسلام و فلسطین دانست.

وی اظهار کرد: قدس اولین پایگاه مسلمانان جهان بود که توسط رژیم صهیونیستی هتک حرمت شد و روز به روز بر جنایات این رژیم در فلسطین اضافه می‌شود.

سروری تاکید کرد: امام خمینی(ره) نیز برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حفظ حساسیت خاصی که در مورد موضوع فلسطین وجود دارد، روز قدس را نامگذاری کردند.

کد خبر : ۳۸۴۷۷۲