خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از دو پروژه پرواربندی گوسفند و آبیاری بارانی در هرسین

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۷۸۱

دو پروژه پرواربندی گوسفند و آبیاری بارانی از به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان هرسین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در هرسین، دو پروژه پرواربندی گوسفند 500 رأسی و آبیاری بارانی از نوع کلاسیک ثابت در سطح 14/5 هکتار و با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان هرسین به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و در راستای اقتصاد مقاومتی به بهره‌برداری رسید. 

فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی ظرفیت مهمی در راستای توسعه و اشتغال پایدار محسوب می‌شوند.

بهره‌برداری از دو پروژه پرواربندی گوسفند و  آبیاری بارانی در هرسین

یاور محمدی ادامه داد: از راهبردهای مهم و هدفمند دولت تدبیر و امید اعمال مدیریت کلان در تأمین و تهیه مواد اولیه و مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی از تولید کنندگان داخلی برای رونق اقتصادی است که بازدهی، کارایی و جذب سرمایه‌گذاران  داخلی را در برخواهد داشت.

فرماندار هرسین در پایان عنوان کرد: اعمال مدیریت‌های مدرن در عرصه اقتصادی ضمن کیفیت‌بخشی و شناسایی نقاط ضعف تولیدات داخلی باعث کاهش آسیب‌های اقتصادی و مالی برای تولید کننده و مصرف کننده خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز