خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات کرمانشاه خبر داد:

قطع 140 هزار تلفن ثابت در استان کرمانشاه به دلیل بدهی

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۹۲

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: 583 خط تلفن ثابت در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد 140 خط به علت بدهی به دولت قطع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مسیب قبادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مخابرات بزرگترین اپراتور در سطح کشور محسوب می شود و بیش از 10 میلیون مشترک همراه اول، اینترنت و تلفن ثابت دارد.

وی تعداد خطوط تلفن ثابت در استان کرمانشاه را بیش از 583 خط عنوان کرد و افزود: از این 583 خط تلفن ثابت بیش از 160 مورد از این خطوط به علت بدهی از سوی این شرکت قطع شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه در ادامه به خدمات شرکت مخابرات در سالهای اخیر اشاره داشت و گفت: در حال حاضر تمام شهرهای کشور زیر پوشش نسل سوم هستند و این طرح از مهرماه سال 1393 در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است.

قبادیان تاکید کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه بیش از 142 سایت تلفن همراه نسل سوم نصب شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه در ادامه به شرایط استفاده از تلفن های نسل سوم اشاره داشت و اظهار کرد: برای استفاده از نسل چهارم تلفن همراه باید حتما از تلفن های هوشمند استفاده شود.

قبادیان تاکید کرد: یکی از این بسترها فیبر نوری است که در همین راستا سال گذشته در 100 سایت شهر کرمانشاه و برخی شهرها فیبرنوری ترمیم شد.

قبادیان اظهار کرد: سال گذشته در کنار پیگیری راه اندازی سایت‌های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، 95 سایت نسل دوم هم جهت تقویت و تکمیل پوشش در نقاط شهری استان نصب شد که تاثیر بسیاری در ارتقاء کیفیت و پوشش نقاط کور برخی مسیرهای ارتباطی در استان داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز