خبرگزاری کار ایران

اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبستان شهید داورزاده برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۸۳

مدیر آموزشگاه شهید داور زاده گفت: اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید داورزاده کرمانشاه با حضور جمع زیادی از دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید داورزاده کرمانشاه با حضور جمع زیادی از دانش آموزان برگزار شد.

ایران محمدی یکی از بانیان این برنامه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اهداف این المپیاد شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان است.

مدیر آموزشگاه شهید داور زاده با اشاره به اینکه این المپیاد ورزشی در کشور با حدود سه میلیون دانش آموز برگزار می شود، افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تمرینی برای مشارکت جویی و مدیریت در مسائل اجتماعی است و تاثیر به سزایی در آینده اجتماعی و ورزشی کشور دارد.

محمدی تاکید کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بهانه ای برای تحرک، نشاط، پویایی و تربیت اجتماعی و بدنی دانش آموزان است و باعث سلامت و روحیه و امید در آنها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی درون مدارسه ای به منظور کشف و شناسایی دانش آموزان مستعد رشته های مختلف ورزشی برگزار شده است، گفت: این امر بر اساس اهداف آموزش و پرورشی، تحول در نظام تعلیم و تربیت را محقق می سازد؛ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان را برای حضور پرشور و با نشاط در محیط مدرسه آماده کرده است.

مدیر آموزشگاه شهید داورزاده تاکید کرد: برگزاری این المپیاد دررشته های مختلف ورزشی از جمله طناب کشی، والیبال، تنیس روی میز، دو ومیدانی و… بوده است.

محمدی گفت: مسابقات با همکاری و تعامل دانش آموزان، معلمان و خانواده ها برگزار می شود. قطعاً این المپیاد ورزشی می تواند گامی درتقویت روحیه ، نشاط ، پویایی و تحرک در بین دانش آموزان باشد  .

مدیر آموزشگاه شهید داور زاده عنوان داشت: المپیاد های درون مدرسه ای نماد کوچکی از برنامه های بازی های المپیک می باشد که برای آنها علاوه بر مراسم افتتاحیه، اهتزاز پرچم، سرود ملی، مشعل بازی ها، برگزاری رقابت ها و اختتامیه در نظر گرفته شده است.

محمدی تاکید کرد: اجرای المپیاد ورزشی در بین دانش آموزان علاوه بر ایجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی در بین آنان، زمینه ساز تمرین کارگروهی در مدارس شده است تصریح کرد: برپایی برنامه های از این دست مهارت های اجتماعی، حس مسئولیت پذیری، احترام به قانون، روحیه تعامل و همکاری را در بین دانش آموزان تقویت می کند

براساس این گزارش، اجرای سرود جمهوری اسلامی و سرود مخصوص المپیاد، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و بر افراشتن پرچم المپیاد، اجرای بازی های بومی محلی از قبیل وسط بازی، لی لی ، یک قل و دو قل ، طناب زنی، و انجام بازی های متداول مثل دو و میدانی و تنیس روی میز با حضور داوران، نور افشانی و روشن کردن مشعل المپیاد ورزشی، اجرای ورزشهای دانش آموزی و پخش سرود های انقلابی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است در دبستان شهید داورزاده آیین اختتامیه با اجرای حرکات ورزشی‌صبحگاهی، طناب‌زنی، کاراته، ژیمیناستیک، فوتبال، اسکیت، دوچرخه سواری، اسکوتر، حرکات با حلقه، اجرای سرود و نمایش و اهداء جوایز و لوح تقدیر و نیز تقدیر از نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی با همکاری اولیا و مربیان آموزشگاه برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز