خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

رئیس جمهور و دولت تا آنجا که توانستند از حقوق شهروندان در انتخابات دفاع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۰۵۷

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه گفت: رئیس جمهور و دولت با معیار قراردادن قانون تا آنجا که توانستند از حقوق شهروندان در انتخابات دفاع کردند.

صادق مطاعی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه درباره انتخابات مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: در انتخابات 7 اسفند 1394 پیروزی ملت، نظام، مردم سالاری، عقلانیت، امید و اصلاحات و اعتدال به دست آمد.

مطاعی عنوان کرد: رئیس جمهور و دولت با معیار قراردادن قانون تا آنجا که توانستند از حقوق شهروندان در انتخابات دفاع کردند.

وی افزود: انتخابات 7 اسفند به نوعی بازگو ‌کننده تفکرات توسعه گرایانه مردم ایران بود و موجب دستاوردهای ویژه‌ای برای مردم، دولت و حکومت شد.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه با اشاره به لیست 30 نفره طرفداران دولت و لیست 16 نفره خبرگان رهبری، افزود: از این منظر این انتخابات دستاورد خوبی برای دولت بود. در این انتخابات دیده شد کسانی که سر لیست اصولگرایان بودند و تصور می‌شد جایگاه خوبی بین مردم دارند، حتی در بین 30 نفر نیز قرار نگرفتند.

مطاعی عنوان داشت: با نگاهی مثبت به این نتایج می‌توان دریافت که این انتخابات درس‌های بزرگی داشت. درسی‌هایی که می‌تواند آینده را بر اساس ثبات و استحکام بسازد. مردم با این مشارکت انتظاراتی از آنها دارند و حالا که مردم کار خودشان را کرده اند، نوبت دولت و حکومت است که وظیفه خود را انجام دهند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه افزود: به همین خاطر در حال حاضر آنچه که باید به آن پرداخت همدلی و تلاش برای توسعه همه جانبه کشور است.

این عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره ترکیب مجلس دهم، گفت: ترکیب مجلس تا اینجا قطعی نیست. علیرغم این که تعدادی از کرسی‌ها به اصلاح طلبان و تعدادی دیگر به اصولگرایان رسیده است، اما هنوز تکلیف مستقلین و کسانی که به دور دوم راه یافته اند مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: بنابر این فعلاً به صورت قطعی نمی‌توان در مورد ترکیب مجلس آینده سخن گفت. ولی فکر می‌کنم تا این لحظه حداقل پیام انتخابات به همه رسیده باشد.

مطاعی با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه، گفت: این دوره از انتخابات بسیار حساس و مهم است و اینکه چه کسانی راهی مجلس شوند. مردم کرمانشاه به دور از نگاه قومیتی و احساسی باید به تجربه و رزومه و تعهد رای بدهند چرا که توانمندی دولت در تحقق شعارهایش وابسته به حضور چهره‌های توانمند و توانا در مجلس دارد که در عمل هم حمایت خود را از دولت به اثبات رسانده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز