خبرگزاری کار ایران

با آغاز بارندگی و وزش باد شدید

بارندگی در کرمانشاه دوستداران طبیعت را خانه‌نشین کرد

بارندگی‌های امروز و نیز باد شدید و رعد و برق در کرمانشاه، بسیاری از مسافران و دوستداران طبیعت را خانه‌نشین کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی استان کرمانشاه، از امروز شنبه تا اواخر هفته هوای کرمانشاه بارانی همراه با باد و رگبار خواهد بود و همین عامل باعث شد که دوستداران طبیعت بالاجبار خانه نشین شوند.

براساس این گزارش، روز گذشته با وجود آفتابی بودن طبیعت کرمانشاه به ویژه در بخش پاوه و اورامانات و نیز بخش سرفیروزآباد، شاهد خیل عظیم گردشگران و مسافران بوده است، ولی بارندگی‌های امروز باعث شده که طبیعت زیبای کرمانشاه امروز خالی از مسافر و مهمانان نوروزی باشد.

از سوی دیگر به صورت پراکنده چادرهای مسافرتی در برخی از نقاط طبیعت کرمانشاه همچنان به چشم می‌خورد که افراد حاضر در این چادرها برای خیس نشدن و در انتظار قطع شدن بارندگی همچنان در چادرهای خود به سر می‌برند.

براساس این گزارش، کارونسرای شاه عباسی ماهیدشت نیز که امسال به صورت کامل توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی و همکاری شهرداری، شورای شهر و بخشداری ماهیدشت ساخته و مرمت شده است,تاکنون پذیرای مسافران زیادی در خود بوده است.

یکی از مزیت‌های اسکان در این کاروانسرای شاه عباسی ماهیدشت این است که حجره‌هایی به صورت سرپوشیده با تمام امکانات برای مسافرانی که قصد اقامت چند روزه را دارند، تعبیه شده است.

به گزارش خبرنگار کرمانشاه، تا امروز بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر در استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

کد خبر : ۳۵۷۱۳۸