خبرگزاری کار ایران

تنها مرکز تفریحی نیز از مردم گرفته شد؛

نوروز 95 در کرمانشاه بدون شهربازی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۵۹

مسافران و مهمانان نوروزی امسال، دیگر نشانی از شهربازی بزرگ کرمانشاه را در میدان پانزده خرداد نخواهند دید و این مرکز تفریحی بزرگ به دستور شهرداری و شورای شهر به تعطیلی کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شهربازی کرمانشاه که به عنوان تنها مرکز تفریحی به اصطلاح کلانشهر کرمانشاه محسوب می شد، توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر پلمپ شد.

مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر علت این تعطیلی را پایان قرارداد این شهربازی عنوان می کنند، ولی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شهربازی چیز دیگری می گویند.

"کیومرث نظری" مدیرعامل تنها شهربازی کلانشهر کرمانشاه که چند ماهی است در آن بر روی شهروندان و مسافران بسته شده است، در این باره در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: کاش مسئولان امر و آنانی که مر قانون را مطالعه کرده اند نگاهی دوباره به قرارداد شهربازی با شهرداری کرمانشاه می انداختند.

نظری ادامه داد: مسایلی در این بین وجود دارد که به هیچ وجه قابل رسانه ای شدن نیست.

60 میلیارد سرمایه در حال از بین رفتن در شهربازی کرمانشاه

حال بیش از 60 میلیارد ریال وسایل و دستگاه‌های بازی و سرگرمی در شهربازی کرمانشاه در حال خاک خوردن است و تاکنون کسی از شهرداری و شورای شهر کرمانشاه به فکر این همه سرمایه خوابیده نبوده است، سرمایه ای که روز به روز ارزش ریالی و ارزی آن کاهش می یابد.

از سوی دیگر شایعاتی به گوش می‌رسد که یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه قصد دارد این مجموعه تفریحی را به خواهرزاده خود واگذار کند، کاری که از بنیان تخلف قانونی محسوب می شود، ولی کیومرث نظری از افشای نام این فرد به خبرنگار ایلنا خودداری کرد.

براساس این گزارش، به نظر می رسد به اصطلاح کلانشهر کرمانشاه هیچ نشانه‌ای از یک شهر مدرن همانند راه آهن، تله کابین، شهربازی، مراکز تفریحی استاندارد و... را در خود ندارد.

هیچکدام از اعضای شورای شهر به فکر سود و زیان کرمانشاه نیستند

با این وجود باز هم باید خدا را شاکر باشیم که همانند سال‌های گذشته شهردار کرمانشاه ماندنی شد و کرمانشاه "لقب شهر بی کلانتر" را به خود نگرفت.

تعطیلی شهربازی کرمانشاه که در قلب این شهر قرار دارد در ایام نوروز و تعطیلات عید، زیان‌های بسیاری به مدیران این مجموعه تفریحی وارد می‌کند و تاکنون کسی از مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی درباره این فاجعه و زیان مالی سخنی به میان نیاورده اند که این نشان می‌دهد که احدی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به فکر سود و زیان این شهر نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز