خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت وگو با ایلنا:

حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۲۳۶

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به جرات می‌گویم که حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است، ضمن اینکه اطلاع‌رسانی مدیریت استان باید قوی‌تر عمل کند و از مدیران زیرمجموعه بخواهند عملکرد خود را ارائه کنند.

منصور سرمست در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، اظهار داشت: در سال ٩٥ اولویت اول مدیریت ارشد استان باید سفر دولت و تنظیم مصوبات دولت باشد در عین حال مسئولان نگاه ویژه‌ای به طرح‌های عمرانی، ملی و استانی داشته باشند.

سرمست افزود: از جمله این طرح ها به اتمام رسیدن راه آهن و بصدا در آمدن سوت قطار تا کرمانشاه که نیازمند ٤٠٠ میلیارد تومان است، تسریع در طرح گرمسیری که انقلابی در بخش کشاورزی استان، شروع عملیات اجرایی سدهای مطالعه شده و توسعه راه‌های استان و ترمیم آسفالت وطرح گازرسانی به ١٢٠٠روستا بر اساس بند ق قانون بودجه 94 است.

این فعال بخش اقتصادی به برنامه‌های دولت در بخش عمران شهری اشاره کرد و ادامه داد: در بخش عمران شهری ما مشکلات عدیده ای در استان داریم؛ از جمله اینکه چند شهرستان شهردار ندارد و بعضا اگر شهردار دارند، ناکارآمد هستند و این باعث شده مبلمان شهری و فضای سبز و پروژه های عمران شهری اجرایی نشود.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: در بخش اقتصادی نیز بایستی طرح آمایش سرزمینی که توسعه تجارت را مبانی توسعه استان قرار داده است، اجرایی شود. الزامات این طرح تکمیل زنجیره توسعه تجارت اعم از تولید، زیربناها، منابع مالی، منابع انسانی و خدمات است که هرکدام از این پارامترها بخوبی در جای خود نقش خود را بازی کند که هم در بازرگانی داخلی و هم در تجارت خارجی بتوان هم مزیت سازی کرد و هم مزیت های نسبی را از حالت بالقوه بصورت بالفعل درآورد و جریان دو طرفه تجارت ایجاد کرد.

این فعال سیاسی افزود: در بخش اشتغال نیز یک بخش عمده از بخش اشتغال در زنجیره توسعه تجارت که در بالا ذکر شد بدست خواهد آمد، اما بایستی توجه داشت سهم هر دستگاه و شهرستان بایستی از اشتغال توسط مدیریت ارشد مشخص و مطالبه شود و بخش دیگر از اشتغال در اشتغال خرد است که سهم بسزایی در حرکت توسعه استان دارد.

این استاد دانشگاه گفت: مدیریت محترم استان بایستی در نظر داشته باشد سال ٩٥ برای دولت تدبیر امید سال پراهمیتی است چرا که انتخابات ریاست جمهوری در اوایل سال ٩٦ خواهد بود و مردم بایستی حلاوت و شیرینی عملکرد دولت در استانها را چشیده باشند و خروجی عملکرد مدیران را حس کرده باشند.

این فعال بخش اقتصادی افزود: بخشی از این حس و لمس کردن در دیدن پروژه های عمرانی بخصوص عمران شهری و رونق بازار و اشتغال است. به جرات می گویم که حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است، در ضمن اطلاع رسانی مدیریت استان باید قوی‌تر عمل کند و از مدیران زیرمجموعه بخواهند عملکرد خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز