خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر 25 اسفند در کرمانشاه اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۳۱۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفندماه جاری در استان کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از بیست و پنجم اسفندماه جاری در استان کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد.

محمدرضا امیریان با اشاره به اینکه این طرح به مدت 20 روز و تا پانزدهم فروردین ماه 1395 ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیش از 40 پایگاه ثابت و سیار و موقت در سراسر استان به مسافران و مردم خدمات رسانی خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: در این بیست روزه بیش از 5 هزار نیرو مشارکت خواهند داشت.

وی ابراز کرد: این طرح در 3 بخش امداد و نجات، راهنمایی مسافران و حمایت از نیازمندان انجام می‌شود.

امیریان تاکید کرد: در این طرح یکصد خودرو امداد و نجات و نیز یک فروند بالگرد به همراه یکدستگاه اتوبوس آمبولانس که مجهز به 10 تخت است در خدمت نیروهای امدادی در استان کرمانشاه خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: همچنین در طرح نوروزی امسال جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه 18 پایگاه دوستدار کودک برای سرگرمی کودکان در این بیست روزه دایر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در کنار هر پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر بیش از 10 چادر اقامتی تعبیه خواهد شد، افزود: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خیرین و فعالان اجتماعی با هزینه‌های شخصی خود اقدام به تهیه بسته های غذایی و پوشاک و توزیع آنها در بین مستمندان خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز