خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا فرهادی مطرح کرد:

بسیاری از پروژه‌های اقتصادی در کرمانشاه نیمه‌تعطیل یا تعطیل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۴۵

یک فعال اجتماعی و سیاسی گفت: بسیاری از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در استان کرمانشاه به علت سوء مدیریت همچنان نیمه کاره و حتی به تعطیلی کشانده شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه،حمیدرضا فرهادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طی این 37 ساله تاکنون نماینده ای دلسوز و کاربلد در استان کرمانشاه ندیده ایم.

وی با اشاره به اینکه به وضعیت مدیریت کلان استان آشنایی کامل دارم، تاکید کرد: بسیاری از ساختارهای شهری کرمانشاه بدون توجه به استانداردهای روز دنیا ساخته شده و نمونه عینه آن طراحی‌هایی همانند تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین و میدان شهداست.

فرهادی با اشاره به اینکه این هزینه ها می توانست بهتر از اینها در امور شهری صرف شود، افزود: کارهایی که در بحث کاهش ترافیک در کرمانشاه انجام گرفته است نه تنها دردی از ترافیک در این شهر درمان نکرده، بلکه این معضل را چند برابر کرده است.

وی در ادامه با انتقاد از اجرای پروژه منوریل در شهر کرمانشاه، تاکید کرد: این پروژه با این هزینه و اعتبار بسیار کلان و سرسام آور چه خروجی می تواند برای کلانشهر کرمانشاه به دنبال داشته باشد، درحالی که می‌توانستیم هزینه های این طرح منسوخ شده را در جاهای دیگر هزینه کنیم.

این مقام مسئول در ادامه به وضعیت راه آهن غرب کشور اشاره کرد و گفت: موضوع احداث خط آهن به استان کرمانشاه، 12 سال پیش مطرح شد، ولی اکنون باید پرسید که در حال حاضر چه میزان از این طرح به اتمام رسیده است؟! و اینکه مردم کرمانشاه در چه سالی می توانند صدای سوت قطار را در شهرشان بشنوند.

فرهادی در ادامه‌با انتقاد از دیگر پروژه‌های نیمه کاره در شهر کرمانشاه، افزود: بسیاری از پروژه های اقتصادی و عمرانی در استان کرمانشاه به علت سوءمدیریت همچنان نیمه کاره و حتی به تعطیلی کشانده شده اند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیاری از مراکز و کارگاه‌های تولیدی در استان کرمانشاه وضعیت مساعدی ندارند، عنوان کرد: اگر نگاهی کوتاه به شهرک‌های صنعتی و دیگر مراکز تولیدی در سطح استان کرمانشاه داشته باشیم، متاسفانه اکثر این مراکز یا در شرف تعطیلی هستند و یا اینکه عملا به انبار تبدیل شده اند، لذا باید از نمایندگان کنونی و ادوار گذشته سئوال شود که چه کاری تاکنون برای صنعت، تولید و از همه مهمتر اشتغال کرمانشاه انجام داده اند؟!

این فعال اجتماعی و سیاسی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات استان، نارسایی های بسیار در بخش روستایی و عشایری است.

دکتر فرهادی افزود: با توجه به تخصص بنده که پزشک هستم، در سرکشی که از چند روستا در هفته های گذشته به همراه برخی از مسئولان داشتیم، به عینه شاهد وجود بیماری‌های زیادی در بین قشر روستایی بودیم که این امر بسیج تمام امکانات دولتی به ویژه بهداشتی و پزشکی را طلب می کند.

این فعال اجتماعی و سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه برای برون رفت از این معضل نیازمند تعامل همه دستگاه‌ها و مدیران دولتی و بخش خصوصی هستیم، گفت: امید داریم که مردم در 7 اسفندماه در پای صندوق های رای گزینه هایی را از این استان به بهارستان بفرستند که دغدغه حل مشکلات بی شمار مردم مظلوم و رنج کشیده این دیار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز