خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۱۸۹

سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، طراحی، نیاز سنجی و استقرار سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت در شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت های تابعه به عنوان پیشگام در راه اندازی این سامانه کلید خورد.

با راه اندازی این سامانه در شرکت های نفتی و به طبع آن در در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تمامی فرآیند تهیه و تدارکات کالا از طریق این سامانه انجام می پزیرد. 

مهندس ارسلان انصاری سرپرست فناری اطلاعات و ارتباطات شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر کلیه مراحل استقرار این سامانه در شرکت نفت و گاز غرب انجام گرفته و دوره های آموزشی آن نیز با شرکت 19 نفر از همکاران شرکت طی دو روز برگزار شد. 

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه تامین الکترونیکی کالای وزارت نفت با هدف رونق بخشی به تولیدات داخلی، ایجاد سیاست‌های یکپارچه حمایتی، خودکفایی صنعتی و ایجاد بستری یکپارچه در همه بخش‌های بازرگانی و مراکز خرید وزارت نفت تعریف و اجرایی می‌شود، به مزایای استقرار این سامانه در شرکت اشاره کرد و گفت: شفاف سازی معاملات، امکان دسترسی تامین کنندگان به سامانه، برقراری ارتباط بین سازندگان و تامین کنندگان و واحدهای مختلف صنعت نفت، جلوگیری از موازی کاری ها و بهبود فرایند تامین کالا از مهمترین مزایای  استقرار این سامانه است.

در نهایت فرآیند کار نیز سیستماتیک و منظم صورت می گیرد و هزینه های مربوط به بازرسی، سفارش و نگهداری کاهش یافته و امکان دسترسی به سوابق خرید قبلی نیز فراهم شود.

لازم به ذکر است این سامانه هم اکنون در اختیار همکاران اداره تدارکات کالا و سایر همکاران مرتبط به منظور تامین کالاهای مورد نیاز خود قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز