خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد:

اعتبار 3.9 میلیاردی جهت تکمیل و تعمیرات مسکن مددجویی

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۴۳

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اعتبار 30 میلیارد و 971 میلیون ریالی کمیته امداد استان جهت تکمیل و تعمیرات مسکن مددجویی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه، حسین خدرویسی، از اعتبار 30 میلیارد و 971 میلیون ریالی کمیته امداد استان برای تکمیل و تعمیرات مسکن خانوارهای تحت حمایت این نهاد در 10 ماهه سالجاری خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه یادآور شد: 19 میلیارد و 80 میلیون ریال از اعتبار مذکور از منابع دولتی و مابقی آن از محل صدقات مردمی تامین شده است.

وی تصریح کرد: با این اعتبار بیش از 1290 خانوار مددجو در استان کرمانشاه از خدمات عمرانی کمیته امداد بهره مند شدند.

خدرویسی تاکید کرد: در 10 ماهه امسال بالغ بر هشت میلیارد و 906 میلیون ریال اعتبار برای تعمیرات 815 واحد مسکن مددجویی، قریب به 9 میلیارد ریال برای تکمیل 165 مسکن روستایی و بالغ بر 13 میلیارد و 97 میلیون ریال نیز در راستای تکمیل 310مسکن شهری خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان به اجرای طرح مشارکتی رضوان جهت خانه‌دار کردن و ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای نیازمند تحت حمایت اشاره و اظهار کرد: خیرین نیک اندیش می‌توانند با مشارکت در طرح خداپسندانه رضوان جهت ارائه خدمات عمرانی به مددجویان یاری رسان کمیته امداد باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز